robert64 Posted 5 januari 2005 Report Share Posted 5 januari 2005 Beste forumleden, Sinds kort ben ik weer aan de draaitafel ( Thorens TD 147 mk 3 ) en platen verslingerd geraakt. Ik wil nu graag upgrades maken te weten: element en phono pre. De volgende vragen zijn gerezen en pijnigen mijn onkundige geest voordurend. (Budget is bepaald op +/- Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 5 januari 2005 Report Share Posted 5 januari 2005 Beste forumleden, Sinds kort ben ik weer aan de draaitafel ( Thorens TD 147 mk 3 ) en platen verslingerd geraakt. Ik wil nu graag upgrades maken te weten: element en phono pre. De volgende vragen zijn gerezen en pijnigen mijn onkundige geest voordurend. (Budget is bepaald op +/- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 5 januari 2005 Report Share Posted 5 januari 2005 Beste forumleden, Sinds kort ben ik weer aan de draaitafel ( Thorens TD 147 mk 3 ) en platen verslingerd geraakt. Ik wil nu graag upgrades maken te weten: element en phono pre. De volgende vragen zijn gerezen en pijnigen mijn onkundige geest voordurend. (Budget is bepaald op +/- Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 5 januari 2005 Report Share Posted 5 januari 2005 Daarna is voor mij nog steeds de Sphinx phono pre in zijn prijsklasse ,de Referentie, ofschoon er inmiddels andere hele goede pre Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert64 Posted 5 januari 2005 Author Report Share Posted 5 januari 2005 Advertentienummer: 41032 is misschien wel wat voor je.EMT-J.Allaerts MC-element. Door J. Allaerts voorzien van FGS-tip op boron cantilever (gemiddelde levensduur van ca. 5000 uur). Alnico magneet. Geheel opnieuw opgebouwd en afgesteld; met individueel meetrapport. Het element heeft weinig draaiuren. Nieuwprijs was hfl. 1990,- (factuur aanwezig). Prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert64 Posted 5 januari 2005 Author Report Share Posted 5 januari 2005 Beste forumleden, Sinds kort ben ik weer aan de draaitafel ( Thorens TD 147 mk 3 ) en platen verslingerd geraakt. Ik wil nu graag upgrades maken te weten: element en phono pre. De volgende vragen zijn gerezen en pijnigen mijn onkundige geest voordurend. (Budget is bepaald op +/- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts