Guest eppie Posted 27 januari 2001 Report Share Posted 27 januari 2001 Er is mij aanbevolen de Tannor R2 Speakers aan te schaffen voor mijn sony STR-DB940 voor Fl799,-per stuk . Kan iemand mij hier iets meer over vertellen aangezien deze speakers niet in de rubriek merken voor komt. alvast bedankt aan iedereen die dit leest. EPPIE.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 27 januari 2001 Report Share Posted 27 januari 2001 Beste Eppie, De Tannoy R2 is nu al een legende en hij leeft nog. Als deze luidspreker soepel is ingespeeld dan heb je er een maatje bij. Past ook bij je Sony is gemakkelijk aan te sturen. Heeft een rendement van 88 db 1w/1m aanbevolen versterkers van 20-150 W max 200 W ziet er mooi uit slanke zuil. Maar dat bepaal je zelf. Heel mooi afgewerkt zie Tannoy site voor meer gegevens. Daar staan ook de dealer adressen vermeld. Met Vriendelijke Groet, Haudio AS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom S Posted 28 januari 2001 Report Share Posted 28 januari 2001 Hallo Eppie, Haudio heeft gelijk. De mijne zijn soepel ingespeeld, en ik heb er inderdaad een maatje bij....... 2 in feite. Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest schri607 Posted 28 januari 2001 Report Share Posted 28 januari 2001 hallo eppie, ik ben van mening dat de tannoy's een van de weinige goede muzikalere speakers zijn voor een betaalbare prijs die dan ook nog eens een echt podium voor je timmeren ! wel even zorgvuldig opstellen en de tijd gunnen om in te laten spelen. ( anders: inspelen en dan goed opstellen ) deze speaker laat horen dat een serieuze hifi-weergave niet altijd gepaard moet gaan met esoterische financieele aderlatingen. klasse speaker, KOPEN EN ERMEE STERVEN !! suc6, ron Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts