markx Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 Hallo Mensen, Ik heb net een nieuwe receiver aangeschaft. Het gaat hierbij om de Onkyo TX-SR702E! Wat overigens een fantastisch apparaat is! Ik ben nu alleen opzoek naar 2 nieuwe frontspeakers Ik begrijp dat geluid ook een kwestie van eigen smaak is,maar mischien heeft iemand goeie tips zodat ik deze speakers kan gaan beluisteren. Mijn Budget ligt tot max. 500 euro per speaker. De volgende speakers heb ik reed beluisterd Kef Q5 & Kef Q7 En nog een vraagje zijn jullie bekent met het merk HECO? Ik heb zitten kijken naar Heco Krypton Tower deze speakers komen in duitse bladen zeer goed uit de tests. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 En nog een vraagje zijn jullie bekent met het merk HECO? Ik heb zitten kijken naar Heco Krypton Tower deze speakers komen in duitse bladen zeer goed uit de tests. Hallo, Ik heb hier thuis nog een stel Heco's staan, die voor de prijs redelijk presteren. Dat ze in de duitse bladen heel positief worden beschreven kan best, maar besef wel dat zoals je eerder zelf zei het een persoonlijke voorkeur heeft. De sound van de luidsprekers moet je zelf mooi vinden! Ga dus eens naar een goede hifi dealer en beluister daar eens verschillende luidsprekers. Merken als Monitor Audio, ASW, Dali, Visonik, JM-lab en zo nog een aantal vindt ik erg goed in hun prijsklasse. Succes!! mvg, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
markx Posted 23 december 2004 Author Report Share Posted 23 december 2004 Zijn er eigenlijk ''voorkeur'' speakers die goed matchen met onkyo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts