kingarthur Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Kent er iemand dit? Goeie kwaliteit? Zijn ze hardwired of gebruiken ze een printplaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Is dat dat ding van 15 Watt? Ik heb de Crystal I uit dezelfde stal, is wel single ended, dit is push-pull. Nee, is niet hardwired, en ik vond de mijne fantasties klinken, maar heb verder nog weinig buizenervaring... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kingarthur Posted 3 december 2004 Author Report Share Posted 3 december 2004 Is dat dat ding van 15 Watt? Ik heb de Crystal I uit dezelfde stal, is wel single ended, dit is push-pull. Nee, is niet hardwired, en ik vond de mijne fantasties klinken, maar heb verder nog weinig buizenervaring... Ik bedoel natuurlijk de Ultimo I... yep, het is de broer van de Crystal. Nergens info over te vinden , behalve op de overigens zeer slechte site. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 december 2004 Report Share Posted 4 december 2004 Ik zou het gewoon proberen, voor dat geld kun je je er geen buil aan vallen! Zo redeneerde ik twee jaar geleden, en heb er nog steeds geen spijt van. Er zijn wel wat onderdelen aan te verbeteren, en wellicht ga ik hem ook nog een keer hardwiren, maar voor het geld is het super! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 december 2004 Report Share Posted 4 december 2004 Tr Link to comment Share on other sites More sharing options...
kingarthur Posted 4 december 2004 Author Report Share Posted 4 december 2004 Ik zou het gewoon proberen, voor dat geld kun je je er geen buil aan vallen! Zo redeneerde ik twee jaar geleden, en heb er nog steeds geen spijt van. Er zijn wel wat onderdelen aan te verbeteren, en wellicht ga ik hem ook nog een keer hardwiren, maar voor het geld is het super! en is die 15Watt voldoende voor boxen met rendement van 89db per wat-is-het-ook-alweer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts