Davidvh Posted 27 november 2004 Report Share Posted 27 november 2004 Hey mensen van het Audiofiele leven! Ik ben op zoek naar een leuk setje speakers voor aan mijn computer. Ik dacht hieraan Klipsch Kent iemand deze dingen? Ik ga niet mijn Thiels aan mijn computer hangen... maar dat lijkt me logisch. Groet! David Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 27 november 2004 Report Share Posted 27 november 2004 Hey mensen van het Audiofiele leven! Ik ben op zoek naar een leuk setje speakers voor aan mijn computer. Ik dacht hieraan Klipsch Kent iemand deze dingen? Ik ga niet mijn Thiels aan mijn computer hangen... maar dat lijkt me logisch. Groet! David Ja, ik ken ze. Een kameraad van mij heeft ze. Prima spul! Niets mis mee voor het geld. Wat je ook zou kunnen doen is gewoon tweedehands een versterker(tje) en een paar luidspreker(tje)s halen, voor ongeveer hetzelfde bedrag. Kan ook leuk zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidvh Posted 27 november 2004 Author Report Share Posted 27 november 2004 haha die hele zooi heb ik dus net verkocht. Had een Marantz sr4300 met dv4300 en complete lijn quadral speakers. Van dat geld is er een stereoset gekomen Ik wil t meer voor games en films gebruiken. Want surround is wel leuk met die dingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 november 2004 Report Share Posted 27 november 2004 haha die hele zooi heb ik dus net verkocht.Had een Marantz sr4300 met dv4300 en complete lijn quadral speakers. Van dat geld is er een stereoset gekomen Ik wil t meer voor games en films gebruiken. Want surround is wel leuk met die dingen. Die Klipsch Pro Media ken ik niet, maar een deze voldoen opzich ook voor films en spellen: Logitech Is meen ik ook wat goedkoper, maar dat kan inmiddels veranderen en het ligt er uiteraard ook aan welke set je koopt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts