Jump to content

Wie weet waar ze glazen cd-racks verkopen?

Silver
 Share

Recommended Posts

Ter aanvulling van mijn huidige racks ben ik op zoek naar hetzelfde type rack als ik nu heb maar ben bang dat deze vervangen is door een iets ander type.

Daarnaast kan ik ook geen winkel vinden waar ze een beetje deze dingen verkopen. Weet iemand nog een winkel ergens die dit verkoopt? Liefst in het zuiden maar ergens anders maakt ook niet uit. Een website waar ze te bestellen zijn, daar doe ik het ook voor....

Groeten,

Silver

Ter aanvulling van mijn huidige racks ben ik op zoek naar hetzelfde type rack als ik nu heb maar ben bang dat deze vervangen is door een iets ander type.

Daarnaast kan ik ook geen winkel vinden waar ze een beetje deze dingen verkopen. Weet iemand nog een winkel ergens die dit verkoopt? Liefst in het zuiden maar ergens anders maakt ook niet uit. Een website waar ze te bestellen zijn, daar doe ik het ook voor....

Groeten,

Silver

Bij Aldenkamp in Putten. :rolleyes:

Weet iemand nog een winkel ergens die dit verkoopt? Liefst in het zuiden maar ergens anders maakt ook niet uit.

Hoi Silver,

Ik heb drie jaar geleden een glazen cd-rek van het merk Walvis gekocht bij de Makro. Ik hoop dat je hier wat aan hebt...

:rolleyes: