Bunny Posted 28 augustus 2004 Report Share Posted 28 augustus 2004 Hallo, Weet iemand van welke artiest het nummer "House Music" is? Wij hadden die op een verzamel Cd maar mijn broer heeft die verloren. Het zalige aan dit nummer is dat het ENORM diep gaat, maar dan ook enorm. Ik wou het kopen op de full Cd van de artiest maar daar heb ik dus de naam voor nodig (als je in google House Music intikt dan krijg je gewoon het genre). Ik hoop echt dat iemand mij de naam zou kunnen geven. Vriendelijke groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundwave Posted 28 augustus 2004 Report Share Posted 28 augustus 2004 Ik heb even voor je op kazaa gekeken en deze artiesten kwamen tevoorschijn: Carl Cox St. Germain Martin Solveig Da Hool David Ghetta Eddie Amador Phasio Antoine Clamaran Eric Morillo Dj Irene Dj Scribble Ian Pooley Laurent Wolf Frankie knuckles Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny Posted 28 augustus 2004 Author Report Share Posted 28 augustus 2004 ahzo... , ik zelfs geen idee hoe de artiest heette of klinkt. In ieder geval bedankt, zal thuis eens rondvragen om te vragen of ze enig idee hebben hoe de naam klonk. Vriendelijke groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 28 augustus 2004 Report Share Posted 28 augustus 2004 Geen idee Maar LFO van LFO gaat heeel laag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soundwave Posted 28 augustus 2004 Report Share Posted 28 augustus 2004 Energy van Dynamix II gaat ook heel laag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny Posted 28 augustus 2004 Author Report Share Posted 28 augustus 2004 Ik zal het even uploaden, misschien komt het iemand bekent voor... Hier is de link: HouseMusic Hoe werkt dat eigenlijk om een webpagina in te stellen? Vriendelijke groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny Posted 28 augustus 2004 Author Report Share Posted 28 augustus 2004 Bedankt Ome Henk en de anderen natuurlijk ook. Vriendelijke groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts