Jump to content

muziek generator programma's

Sebas (dutch-djs)
 Share

Recommended Posts

Kan een van jullie mij helpen met een programma voor de pc waarmee je via samples je eigen muziek kan maken en dan heb ik het niet over programma's zoals ejay en magix music maker die je bij de bart smit koopt maar gewone programma's.

alvast bedankt!

Sebas

neem ook een kijkje op www.dutch-djs.nl :D

Fruity Loops (als ik het zo goed schrijf) misschien?

Beste sebas,

Cubase SX met Halion. gebruik zelf ook. Waanzinnig!! Mogelijkheden zijn oneindig.

Steinberg

Dan hebben we natuurlijk protools. digidesignPortools is de wereldstandard. EChter wel puur audio gericht. Wil je meer met midi doen, heb je meer aan cubase SX. Overigens heeft Cubasse SX pleny audiomogelijkheden aan board. Ik zelf werk al met cubase vanaf mijn 10 op een Atari 1024ST. Gebruik nu cuase sx en protools op een g4 :D

Groeten,

bas

Beste sebas,

Cubase SX met Halion. gebruik zelf ook. Waanzinnig!! Mogelijkheden zijn oneindig.

Steinberg

Dan hebben we natuurlijk protools. digidesignPortools is de wereldstandard. EChter wel puur audio gericht. Wil je meer met midi doen, heb je meer aan cubase SX. Overigens heeft Cubasse SX pleny audiomogelijkheden aan board. Ik zelf werk al met cubase vanaf mijn 10 op een Atari 1024ST. Gebruik nu cuase sx en protools op een g4 :D

Groeten,

bas

Inderdaad, Cubase SX met Halion. En je kunt ook Atmosphere (synthmodule), Trilogy (basmodule, sorry Bas.....) en Stylus (drummodule) toevoegen. Dat zijn, zeg maar, virtuele samplers. Toetsen als de Moog, de Prophet en de Mellotron zijn ook goed in te passen in Cubase. Kortom, mogelijkheden te over. Maar er hangt uiteraard wel een prijskaartje aan.

hey bedankt

ik probeer zeg maar gewoon een hele nieuwe beat te maken en daar dan een acapella op te zetten van een bestaand nummer :D

Sebas

Met toestemming van de uitvoerend artiest/uitvoerende artiesten? Of is het alleen voor priv