Sebas (dutch-djs) Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Kan een van jullie mij helpen met een programma voor de pc waarmee je via samples je eigen muziek kan maken en dan heb ik het niet over programma's zoals ejay en magix music maker die je bij de bart smit koopt maar gewone programma's. alvast bedankt! Sebas neem ook een kijkje op www.dutch-djs.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Kan een van jullie mij helpen met een programma voor de pc waarmee je via samples je eigen muziek kan maken en dan heb ik het niet over programma's zoals ejay en magix music maker die je bij de bart smit koopt maar gewone programma's. alvast bedankt! Sebas neem ook een kijkje op www.dutch-djs.nl Fruity Loops (als ik het zo goed schrijf) misschien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Beste sebas, Cubase SX met Halion. gebruik zelf ook. Waanzinnig!! Mogelijkheden zijn oneindig. Steinberg Dan hebben we natuurlijk protools. digidesignPortools is de wereldstandard. EChter wel puur audio gericht. Wil je meer met midi doen, heb je meer aan cubase SX. Overigens heeft Cubasse SX pleny audiomogelijkheden aan board. Ik zelf werk al met cubase vanaf mijn 10 op een Atari 1024ST. Gebruik nu cuase sx en protools op een g4 Groeten, bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 19 augustus 2004 Report Share Posted 19 augustus 2004 Reaktor,rebirth,cubasemfruity loops,recycle enz but pittige stof Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 Beste sebas, Cubase SX met Halion. gebruik zelf ook. Waanzinnig!! Mogelijkheden zijn oneindig. Steinberg Dan hebben we natuurlijk protools. digidesignPortools is de wereldstandard. EChter wel puur audio gericht. Wil je meer met midi doen, heb je meer aan cubase SX. Overigens heeft Cubasse SX pleny audiomogelijkheden aan board. Ik zelf werk al met cubase vanaf mijn 10 op een Atari 1024ST. Gebruik nu cuase sx en protools op een g4 Groeten, bas Inderdaad, Cubase SX met Halion. En je kunt ook Atmosphere (synthmodule), Trilogy (basmodule, sorry Bas.....) en Stylus (drummodule) toevoegen. Dat zijn, zeg maar, virtuele samplers. Toetsen als de Moog, de Prophet en de Mellotron zijn ook goed in te passen in Cubase. Kortom, mogelijkheden te over. Maar er hangt uiteraard wel een prijskaartje aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas (dutch-djs) Posted 20 augustus 2004 Author Report Share Posted 20 augustus 2004 hey bedankt ik probeer zeg maar gewoon een hele nieuwe beat te maken en daar dan een acapella op te zetten van een bestaand nummer Sebas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 20 augustus 2004 Report Share Posted 20 augustus 2004 hey bedankt ik probeer zeg maar gewoon een hele nieuwe beat te maken en daar dan een acapella op te zetten van een bestaand nummer Sebas Met toestemming van de uitvoerend artiest/uitvoerende artiesten? Of is het alleen voor priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebas (dutch-djs) Posted 20 augustus 2004 Author Report Share Posted 20 augustus 2004 meer prive maar als het echt leuk is kan je langs wat mensen gaan en daar een paar mensen laten inzingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts