Jump to content

Nieuwe radio

Black Eagle
 Share

Recommended Posts

Zoals als jullie wellicht zien ben ik hier nieuw :). Heb het forum gevonden m.b.v. Google.

Ik wil dus een nieuwe radio kopen.Zelf vind ik de JVC TH-M505 ERG mooi, maar kan deze nergens op de nederlandse site van JVC vinden :confused: dus ik hoor graag jullie aanbevelingen :). Ik heb nu de Sony RX99. Ben nu op zoek naar een nieuwe Micro(?) set. Hij moet aan de volgende eisen voldoen:

[*]Mag max. rond de

Guest Kraus vonBentinck

De twee belangrijkste dingen heb je al: een budget en een lijstje met eisen waaraan het allemaal moet voldoen.

Wat je uiteindelijk koopt moet je zelf bepalen en je vooral niets laten aankletsen; in een auto een proefrit, in de hifi luisteren, zo simpel is het en dat kun je alleen zelf;

ga eens naar een paar grote zaken/ketens zoals It's of Megapool/Radio Modern om naar de prijzen e.d. te kijken en vervolgens zoek je een kleine speciaalzaak, zegt je budget en wat je wilt en wat zij daarmee voor je kunnen doen en dan beoordeel je de zaak op de mogelijkheid die ze je bieden om op je gemak te luisteren en de set natuurlijk ook.

Bedenk wel dat een budget van 500 in de audiowereld niet erg veel is, zeker als je er ook nog nieuwe boxen bij wilt.

Van boxen is trouwens veeeeeel belangrijker hoe ze klinken dan hoeveel watt er op staat. 2-weg zijn speakers is in jouw budget waarschijnlijk beter dan drie-weg.

Veel succes, laat eens weten hoe 't afloopt en wanneer je zelf er wat moeite voor doet, niet te vlug koopt of alleen op de prijs af gaat, heb je de beste kans om ook na een tijdje nog tevreden te zijn met je aankoop.

• 1 month later...