Black Eagle Posted 29 juli 2004 Report Share Posted 29 juli 2004 Zoals als jullie wellicht zien ben ik hier nieuw . Heb het forum gevonden m.b.v. Google. Ik wil dus een nieuwe radio kopen.Zelf vind ik de JVC TH-M505 ERG mooi, maar kan deze nergens op de nederlandse site van JVC vinden dus ik hoor graag jullie aanbevelingen . Ik heb nu de Sony RX99. Ben nu op zoek naar een nieuwe Micro(?) set. Hij moet aan de volgende eisen voldoen: [*]Mag max. rond de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 29 juli 2004 Report Share Posted 29 juli 2004 De twee belangrijkste dingen heb je al: een budget en een lijstje met eisen waaraan het allemaal moet voldoen. Wat je uiteindelijk koopt moet je zelf bepalen en je vooral niets laten aankletsen; in een auto een proefrit, in de hifi luisteren, zo simpel is het en dat kun je alleen zelf; ga eens naar een paar grote zaken/ketens zoals It's of Megapool/Radio Modern om naar de prijzen e.d. te kijken en vervolgens zoek je een kleine speciaalzaak, zegt je budget en wat je wilt en wat zij daarmee voor je kunnen doen en dan beoordeel je de zaak op de mogelijkheid die ze je bieden om op je gemak te luisteren en de set natuurlijk ook. Bedenk wel dat een budget van 500 in de audiowereld niet erg veel is, zeker als je er ook nog nieuwe boxen bij wilt. Van boxen is trouwens veeeeeel belangrijker hoe ze klinken dan hoeveel watt er op staat. 2-weg zijn speakers is in jouw budget waarschijnlijk beter dan drie-weg. Veel succes, laat eens weten hoe 't afloopt en wanneer je zelf er wat moeite voor doet, niet te vlug koopt of alleen op de prijs af gaat, heb je de beste kans om ook na een tijdje nog tevreden te zijn met je aankoop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 29 juli 2004 Report Share Posted 29 juli 2004 Zoals als jullie wellicht zien ben ik hier nieuw . Heb het forum gevonden m.b.v. Google. Denk dat 98% van de mensen die hier zitten er meer verstand van heeft dan mij, dus alle suggesties zijn welkom . En daar geloof ik nu geen bal van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Eagle Posted 8 september 2004 Author Report Share Posted 8 september 2004 Beetje late reactie, maar goed . Ik heb even verder gezocht, en ben nu aan het kijken naar deze hifi set: http://www.jvc.nl/product.php?id=QP-F30ALE&catid=85 Heb er veel goede reacties over gelezen, maar ook slechte, oa. dat de reciever erg heet word. Maar heeft iemand hier ervaring met deze set? Hij kost rond de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts