paul demo Posted 2 mei 2004 Report Share Posted 2 mei 2004 Ik heb voor een leuk bedrag weer een platenspeler aangeschaft. Een Yamaha YP 211 om precies te zijn. Ziet er zeer goed uit. Ik weet er verder niets van. Wie helpt mij op weg. Waar kan ik bijv. een snaar bestellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 2 mei 2004 Report Share Posted 2 mei 2004 Ik heb voor een leuk bedrag weer een platenspeler aangeschaft. Een Yamaha YP 211 om precies te zijn. Ziet er zeer goed uit. Ik weet er verder niets van. Wie helpt mij op weg. Waar kan ik bijv. een snaar bestellen? Bij conrad verkopen ze setjes snren, waarschijnlijk zit er wel een tussen van de juiste lengte. Verder weet ik van die Yamaha helemaal niks, je zult dus nog effe verder moeten zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 2 mei 2004 Report Share Posted 2 mei 2004 Beste Paul, Uit de Hifi-Stereo-Koopgids 1978: Yamaha YP-211. Semi-automatische speler. Snelheden: 33 1/3 en 45. Wow & flutter: 0,08% max. Rumble: 52 dB ongewogen. Aandrijving: d.m.v. snaar. Synchroonmotor met 4 polen. Wordt met arm geleverd. Standaardaansluiting elementhouder. Dwarskrachtcompansatie. Naalddrukinstelling d.m.v. verschuiving gecalibreerd contragewicht. Constructiekenmerken van de arm: lagering d.m.v. kogellagers. S-type statisch uitgebalanceerde arm. Afmetingen: 150 x 435 x 368 mm. Prijsindicatie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts