potong padi Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Ik las net een test in de Home studio , ik vond het al erg vreemd een Durob produkt in de Home Studio, maar wat schept mijn grote verbazing..het zit tegenwoordig bij Audiac.. Overigens vind ik het een test van "tralala" en volgens mij heeft Jo Mullers wel de bel horen luiden maar weet hij niet waar de klepel hangt.. Hij heeft door maar over het merk "Wilson Watt" maar naar mijn weten is het toch Wilson Audio? De Watt ( Wilson Audio Tiny Tod) is toch het midden-hoog gedeelte van de combinatie Watt/Puppy.. Typisch weer zo'n recencent die waarschijnlijk in een paar uur een produkt moet beoordelen en zo snel mogelijk een recensie op papier moet hebben.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF Posted 23 april 2004 Report Share Posted 23 april 2004 ik denk dat een luidspreker als de wilson watt/puppy (versie 7 ?) toch wel een wat meer uitgebreide recensie mag krijgen deze luidspreker heeft in audioland een naam op te houden en wordt in nederland nauwelijks verkocht, dit terwijl er hele mooie units van resp. focal, scanspeak en dynaudio worden gebruikt in een kast waar toch wel de nodige aandacht aan besteed is, zelf heb ik een aantal maal de watt/puppy op de Hifi Show in Engeland mogen beluisteren en ben er nog steeds dusdanig van onder de indruk dat ik een clone van deze speaker aan het bouwen ben tot nu toe bestaat de watt uit een monitor met de focal tc120td5 en een scanspeak 18w8545 carbon woofer, het laag voorlopig uit een paar 10 inch W conus woofers van focal in 60 liter, dit alles actief gefilterd en met een behringer ultracurve gecorrigeerd, klinkt echt fantatisch, maar ja nu alleen nog een dergelijke zware en gecompliceerde kast bouwen, misschien de puppy laagkast van beton met een ronde achterkant zoals de k.e. betonmix of hoe die ook heten mag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts