Hepy Posted 8 maart 2004 Report Share Posted 8 maart 2004 Ik heb een HK AVR5500 en HK DVD25. Mijn huidige JBL speakerset gaat vervangen worden. In verband met de ruimte wil ik voor boekenplank speakers gaan. Mijn keuze is gevallen op de B&W DM602S3, Wharfedale Evo 8, Mordaunt-Short 912 of Mission M32. Natuurlijk moet ik deze nog op mijn gemak gaan beluisteren. Heeft er iemand hier een advies? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 8 maart 2004 Report Share Posted 8 maart 2004 Ik heb een HK AVR5500 en HK DVD25. Mijn huidige JBL speakerset gaat vervangen worden. In verband met de ruimte wil ik voor boekenplank speakers gaan.Mijn keuze is gevallen op de B&W DM602S3, Wharfedale Evo 8, Mordaunt-Short 912 of Mission M32. Natuurlijk moet ik deze nog op mijn gemak gaan beluisteren. Heeft er iemand hier een advies? "In verband met de ruimte wil ik voor boekenplank speakers gaan" Als je maar niet denkt ze werkelijk op een boekenplank te kunnen gebruiken. ze hebben net zo veel ruimte nodig dan vloerstaanders,dus wat denk je te winnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 8 maart 2004 Report Share Posted 8 maart 2004 Pietje Bell heeft hierin denk ik wel gelijk. Om een boekenplank speaker goed op te willen stellen zal je 'm in de meeste gevallen(er zijn natuurlijk uitzonderingen) op een stand moeten plaatsen. Groet, Rienk btw. heb je de NHT Super One al eens beluisterd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 19 maart 2004 Report Share Posted 19 maart 2004 Ik heb een HK AVR5500 en HK DVD25. Mijn huidige JBL speakerset gaat vervangen worden. In verband met de ruimte wil ik voor boekenplank speakers gaan.Mijn keuze is gevallen op de B&W DM602S3, Wharfedale Evo 8, Mordaunt-Short 912 of Mission M32. Natuurlijk moet ik deze nog op mijn gemak gaan beluisteren. Heeft er iemand hier een advies? Beste Hepy, Ga gewoon bij een goede hifi zaak naar binnen en koop met je oren, nooit met je ogen. Bij iedere goede hifi zaak krijg je de luidspreker van je keuze mee naar huis om ze daar uitgebreid verder te beluisteren. Groet, C J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts