Jump to content

Armbekabeling Thorens 166 MkI

paul demo
 Share

Recommended Posts

Simpel, weet ik niet, valt altijd tegen, echter Service manuals van Thorens zijn te vinden op vinylengine.com, van de armen de TP 14 en 16, van de TD 166MKI ook hierin vind je zeker de tekeningen van de arm.

Aan de hand hiervan zul je in staat zijn eea te demonteren, nieuwe bekabeling aanbrengen en weer in elkander zetten.

Sterkte ;)

Simpel, weet ik niet, valt altijd tegen, echter Service manuals van Thorens zijn te vinden op vinylengine.com, van de armen de TP 14 en 16, van de TD 166MKI ook hierin vind je zeker de tekeningen van de arm.

Aan de hand hiervan zul je in staat zijn eea te demonteren, nieuwe bekabeling aanbrengen en weer in elkander zetten.

Sterkte ;)

Helaas staan hier geen tekeningen van de arm, laat staan een omschrijving van hoe hij uit elkaar moet.

:(

Helaas staan hier geen tekeningen van de arm, laat staan een omschrijving van hoe hij uit elkaar moet.

:(

De laatste 4 pagina's 22 t/m 25 zijn tekeningen van de armen, TP11 en TP16.

Het is de service manual van de TD 145 160 165 166 MK1 en 2

:rolleyes:

http://members.lycos.co.uk/digital/writing...145_service.pdf

Bedankt Jitze, hier kan ik wat mee. Sterker nog, het is gelukt. Het luisteren kan dus beginnen. Heb nu alleen nog een tweetal elementen waar ik uit moet kiezen, ortofoon of grado, maar daar kom ik luisterend wel achter denk ik. :D

Edited by paul demo