Steks Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 Hallo, ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met 1 van deze cd-spelers of met beide. Binnenkort ga ik bedie beluisteren, maar enige kennis vooraf is mooi meegenomen natuurlijk. Het liefst sluit ik de cd-speler direct aan, zonder voorversterker dus. Van de wadia heb ik in meerdere artikelen gelezen dat de Wadia daar goed geschikt voor is omdat hij een zeer goede variabele uitgang heeft, van de TEAC heb ik daar nog niks over kunnen vinden. Kan iemand mij van advies voorzien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 24 januari 2004 Report Share Posted 24 januari 2004 Hallo, ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met 1 van deze cd-spelers of met beide. Binnenkort ga ik bedie beluisteren, maar enige kennis vooraf is mooi meegenomen natuurlijk.Het liefst sluit ik de cd-speler direct aan, zonder voorversterker dus. Van de wadia heb ik in meerdere artikelen gelezen dat de Wadia daar goed geschikt voor is omdat hij een zeer goede variabele uitgang heeft, van de TEAC heb ik daar nog niks over kunnen vinden. Kan iemand mij van advies voorzien? Beste Steks, De Teac VRDS-25x heeft een veel beter loopwerk dan de Wadia 830. Het CMK 3.2 wat ook in de Wadia 861 zit. Ik zou voor de Teac 25X gaan. Zeker na mod. kun je er een state of the art speler van maken. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts