hifier Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 Ga eens kijken en luisteren bij Musifoon in Emmen. Hebben meerdere soorten B&W en Naim staan. Wat belangrijker is, ze hebben verstand van B&W en Naim.Als je niet weet hoe je die 804 aan moet sturen dan is dit het adres om het uit te vinden. Strak plan Reinder. Daar heb ik ook zeer goede ervaringen opgedaan. Zeer veel kennis op het gebied van B&W i.c.m. Naim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 18 januari 2004 Report Share Posted 18 januari 2004 ik weet niet of je die rotel 1070 nog steeds overweegt anders is dit iets misschien: Versterkers Advertentie nummer: 29449 Datum geplaatst: 15/01/2004 Kontakt: Vleeshouwers, L Tilburg, Telefoon: 06-52610757 Website: Advertentie tekst Nieuw en onbeschadigd! Aankoop 11/03 compleet met boekjes en toebehoren in originele verpakking. Rekening overlegbaar. Uitvoering: zwart. Te bezichtigen/beluisteren op afspraak in Tilburg (momenteel Marantz CD-63KI/Van den HulD102MKIII/JBL250Ti/Melody Cables beschikbaar) Wegens overstap op surround. Mijn prijs is 40% onder de meest recente prijslijst van Rotel. kwam ik tegen op tweedehands Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 7 februari 2004 Report Share Posted 7 februari 2004 Hoi Patrick, al geslaagd in jouw zoektocht? Zelf heb ik een hele tijd gedraaid met twee gebrugde Bryston 3B's op 804's. Wat een ongelooflijke controle over de speakers.Als voortrap gebruik ik een Audio Research L.S.-1.Ook een enkele 3B zal zeker geen problemen geven,zoals Sodejuu al vermelde. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 7 februari 2004 Report Share Posted 7 februari 2004 Ga eens kijken en luisteren bij Musifoon in Emmen. Hebben meerdere soorten B&W en Naim staan. Wat belangrijker is, ze hebben verstand van B&W en Naim.Als je niet weet hoe je die 804 aan moet sturen dan is dit het adres om het uit te vinden. Hoi Reinder, ik had bij Musifoon de indruk dat ze alleen maar B&W's modificeerden. Zouden origineel niet voldoen. Dit is naar mijn mening door de klant te bepalen. En de oren van de klant bepalen of een combinatie matcht, toch? Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
reinder Posted 8 februari 2004 Report Share Posted 8 februari 2004 Hoi Reinder, ik had bij Musifoon de indruk dat ze alleen maar B&W's modificeerden. Zouden origineel niet voldoen. Dit is naar mijn mening door de klant te bepalen. En de oren van de klant bepalen of een combinatie matcht,toch? Frank. Ik neem aan dat je daarom ook gaat luisteren. Helemaal geen probleem bij Musifoon volgens mij. Ik heb mijn B&W's daar gekocht om de goede service die ze geven. Je maakt een afspraak neemt cd's mee en je kunt een hele middag luisteren en vragen stellen en daarbij laten ze je met rust. Tijdens het luisteren hebben we het niet gehad over modificeren van de B&W's, het wordt je dus niet aangepraat. Met andere woorden jij bepaalt het. B&W's voldoen ook zonder modificatie, die van mij tenminste wel. Maar ik wil het ook wel eens met modificatie horen. Hiervoor kun je goed terecht bij Musifoon, de eigenaar heeft er op z'n minst 30 jaar ervaring mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 8 februari 2004 Report Share Posted 8 februari 2004 Hoi Reinder, de indruk had ik bij Musifoon wel dat m.n. de Nautilusserie pas voldeed na de modificatie. Over de service niks dan lof. Ook een luistersessie regelen was geen probleem. Ik ben van mening dat de N800 serie zich in de praktijk wel had bewezen, ook zonder modificatie. Zelf heb ik de N804 gehad tot volle tevredenheid. Trouwens niet bij Musifoon gekocht hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wpstolk Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 Waarom geen 803 gekocht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 Omdat ik het laag v/d 803 in mijn kamer veel te veel vond overheersen. Vandaar de 804. Inmiddels deze verkocht en Thiel CS 2.3 aangeschaft, waarvan ik het laag veel strakker en in balans vind met het mid en het hoog.Dit in combinatie met 2 gebrugde Bryston 3B's en een Audio research LS-1 voortrap. Uiteraard is dit mijn persoonlijke bevinding, en over smaak valt uiteraard niet te twisten. Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts