Jump to content

Marcus Miller live op Swingin' Groningen

Puur
 Share

Recommended Posts

Marcus Miller speelde vanavond op Swingin' Groningen. Vooraf was ik nogal sceptisch omdat ik dacht dat het publiek het niets zou intresseren maar Marcus Miller heeft echt de hele Grote Markt aan gort gespeeld. Echt iedereen die ik zag ging uit z'n dak. Marcus heeft er zeker 2000 nieuwe fans bij. Geweldig!!!!

Sorry, ik moest hier een topic over openen.

Dit is gewoon het mooiste wat ik ooit in m'n stad heb meegemaakt. Mooier nog dan een Grote Markt die uit z'n dak gaat voor het kampioenschap van FC Groningen twee jaar geleden.

Marcus Miller heeft De Grote Markt stil gekregen en uit z'n dak laten gaan, wie had dat ooit kunnen bedenken. Zoveel mensen op De Markt die nog nooit van hem gehoord hadden en toch zo uit hun dak gaan!

Geplaatst door Ome Henk:

Heb je zo snel 2000 man/vrouw geintervieuwd   confused.gif    eek.gif

Ja ja, dat verbaast je zeker!!!

Ach, natuurlijk niet, Henk. Ik weet dat vanuit mijn omgeving heel veel mensen Marcus gingen zien terwijl ze nog nooit iets van hem gehoord hadden, zij vonden het allemaal geweldig.

Dat is, vind ik, het mooie aan zo'n optreden. Swingin'Groningen is door de locatie en de gratis toegang zeer laagdrempelig. Veel makkelijker te bezoeken dan in concert in een klein zaaltje of het bizar dure North Sea Jazz festival. Maar wel met een doorgaans ongeintresseerd publiek.

Als je een groot en divers gezelschap met je muziek zo bij de strot kunt pakken dat ze het ene moment ademloos staan te luisteren en het andere moment geweldig staan te swingen dan vind ik dat echt geweldig knap.

Geplaatst door Puur:

Als je een groot en divers gezelschap met je muziek zo bij de strot kunt pakken dat ze het ene moment ademloos staan te luisteren en het andere moment geweldig staan te swingen dan vind ik dat echt geweldig knap.

Hoi Puur,

Je weet het mooi te beschrijven, zo denk ik er zelf precies zo over! ;)

Jammer dat ik er niet bij was! :(

Puur, Swinging Grunn'n was toch buiten ?

Regende 't geen pijpenstelen in Groningen gisteravond ? of lieten de meeste mensen zich daar niet toe weerhouden.

Groeten,

Alco

Het was wel lekker weer. Geen druppeltje regen gehad.

O, gelukkig dan maar!

Niet dat ik gehoord had dat 't daar hard regende hoor, maar meer omdat 't de hele dag (in Assen althans) al zulk miezerig weer was, en er 90% kans op regen voorspelt stond op teletext.

Maar goed dat die 90% dan overdag al was gevallen :D