Gitaarwerk Posted 17 januari 2003 Report Share Posted 17 januari 2003 Trust SOUNDWAVE 1000 3D PLUS hier van mij dan ook even een review (neem deze niet serieus ) De afgebeelde speakers zijnde speakers voor mijn computer. Ik durf hier een review van mijn eigen spul te geven omdat ik weet dat er geen betere is. Begginnend bij hoog,.. Het hoog klinkt zo vervormd als een 64Kbit mp3.. alles waar je bang voor bent met een hoge tonen hoor je bijna.. maar het vaak schelle geluid, opdringerig zal deze niet klinken. Dat noem ik best positief Het midden.. tja.. dit val automatisch weg dus dat is lekker makkelijk : klinkt goed! De bassen.. De bassen doen lekker boem boem boem en alles trilt van de tafel.. 1000Watt PMPO!! blazen!! verder over nuances.. nuances zijn absoluut niet aanwezig.. het is daarom ook dat je beter naar je muziek kunt luisteren zonder dat je last hebt van hijgende/ademende vrouwen.. erg gemakkelijk! ik geef mijn speakerset een 10, omdat ik weet dat niemand deze top speakers op de bovenstaande punten kan verslaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 17 januari 2003 Report Share Posted 17 januari 2003 Ah - maar hebben ze dezelfde vervormingsfactor als de interne speakers van een Toshiba laptop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 18 januari 2003 Report Share Posted 18 januari 2003 cursus recentie schrijven bij paul nemen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 19 januari 2003 Author Report Share Posted 19 januari 2003 nee..want dan ga ik ze nog goed schrijven haha en ja.d.eze vervormen bijna net zo 'lekker' als ingebwoude laptop speakers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts