Douma Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 Vanochtend naar Nieuwegein gereden om de JBL's op te halen. Voor 170 euro heb ik ze meegekregen. Ze zijn een half jaar oud en nog bijna niet gebruikt. Ze ruiken ook nog helemaal nieuw. Dit betekent waarschijnlijk wel, dat ze nog niet ingespeelt zijn. Mijn eerste indruk was zowel positief als negatief. Het positieve is, dat het geluid veel meer in balans is dan met de Jamo's. Het negatieve is, dat ze niet zo mooi klinken als mijn Jamo's deden(voor zover Jamo's mooi kunnen klinken). Het geluidsbeeld dat de JBL's neerzetten is ruimtelijker dan de Jamo's deden. Dit zal wel te maken hebben met het feit dat de Jamo's te veel te groot, voor mijn kamer, waren. Het hoog is wat te schel, maar dat wist ik toen ik aan JBL begon. Het is overigens niet zo schel dat ik mij eraan stoor. Misschien komt dat nog. Tot nu toe, wegen de voordelen wel op tegen de nadelen en ik denk dat ik hier de komende maanden met meer plezier naar luister dan naar de Jamo's. Maar dat is natuurlijk afwachten. Groet, Rienk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts