Jump to content

De Aragon Palladiums spelen heel mooi


Recommended Posts

Hmm, interessant dat de nieuwe versie niet alleen een nieuw jasje heeft gekregen, maar ook werkelijk beter is :)

Ik vind het knap dat ze met andere eindtorren het basisontwerp hebben kunnen handhaven, tegelijk bevestigen ze daar mee dat de basis goed is.

Dat ze duurder zijn is niet zo vreemd, er zit een lange periode tussen beide versterkers en de steviger kast mag best wat kosten.

De verhouding met de US prijs is minder leuk, er blijft mij teveel aan de strijkstok hangen binnen europa ....

De balanced input ziet er niet als zodanig uit, het lijkt wel rca :unsure:

En de speakerklemmen zijn nog steeds goedkopie.

 

Andr

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

De Aragon Palladium 1k heb ik een tijd geleden ook kunnen beluisteren bij de importeur. Samen in combinatie met hun Aragon processor/voorversterker, die de muziek weer kreeg vanaf de Philips SACD1000. De speakers waren van AudioPro. Het totaal was krachtig en aangenaam met de nodige definitie. Verder was de set mij verder onbekend om uitgebreidere conclusie's te trekken. Naast de totale set zijn de AudioPro speakers mij ook best mee gevallen, aangezien het relatief goedkope prijskaartje wat er aan hing..

 

groeten, PD <_<

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

De Aragon Palladium 1k heb ik een tijd geleden ook kunnen beluisteren bij de importeur. Samen in combinatie met hun Aragon processor/voorversterker, die de muziek weer kreeg vanaf de Philips SACD1000. De speakers waren van AudioPro. Het totaal was krachtig en aangenaam met de nodige definitie. Verder was de set mij verder onbekend om uitgebreidere conclusie's te trekken. Naast de totale set zijn de AudioPro speakers mij ook best mee gevallen, aangezien het relatief goedkope prijskaartje wat er aan hing..

 

groeten, PD <_<

En dan te bedenken dat AudioPro ook bij de Scheer & Foppen (iig die in Enschede) wordt verkocht! :)<_<

Link to comment
Share on other sites

En dan te bedenken dat AudioPro ook bij de Scheer & Foppen (iig die in Enschede) wordt verkocht! :)<_<

Ha Henrie,

 

Juist, daarom! Het was nou niet direct een spetterende aantrekkelijke performance, maar voor het geld presteerden de speakers helemaal niet slecht. Al zag ik liever een stel Final 0.2 in combinatie met de Aragon's.. :lol:

 

groeten, PD :blink:

Link to comment
Share on other sites

En dan te bedenken dat AudioPro ook bij de Scheer & Foppen (iig die in Enschede) wordt verkocht! :)<_<

Ha Henrie,

 

Juist, daarom! Het was nou niet direct een spetterende aantrekkelijke performance, maar voor het geld presteerden de speakers helemaal niet slecht. Al zag ik liever een stel Final 0.2 in combinatie met de Aragon's.. :lol:

 

groeten, PD :blink:

Zo zie je maar weer dat de witgoedboeren soms ook wel leuk spul hebben. Overigens wordt AudioPro ook verkocht bij HSC in Enschede. Das wel een 'high end'-zaak, dus dan zal het ook best goed spul zijn. Ze verkopen daar ook een door Van Medevoort gemodde Sony DVP-NS905V (sacd/cd/dvd-speler trouwens. Is dat niet iets voor jou? Ik bedoel... Van Medevoort... ;) En nog in de aanbieding ook (

Link to comment
Share on other sites

Ha Henrie,

 

Ow, dus 't kriebelt? :P Je wil anders/verbeteren? ;) AudioPro speakers niet wat voor jou? :P Heb even gekeken op www.audiopro.com maar die speakers zien er strak uit! Klik HIER voor een leuke demo van het vlaggenschip uit de 1 na goedkoopste serie.. :blink:

 

groeten, PD :)

Er kriebelt helemaal niks :) Maar een leuke cd-speler voor

Link to comment
Share on other sites

AudioPro ziet er idd strak uit. Heb ze nooit gehoord, maar de specs zijn iig indrukwekkend. Gaan vaak erg laag (sommige wel tot 18Hz!) en erg hoog. Prijzen zou ik zo niet weten. Wel eens naar gezocht, maar toen kwam ik alleen prijzen in Zweedse kronen tegen...

HA Henrie,

 

AudioPro maakt in verschillende modellen gebruik van een actief laag, die volgens mij door correcties en aanpassingen het laag strak door laten lopen.. Ik denk dat de prijzen erg mee vallen! Contact met de importeur Rijneveld levert meer duidelijkheid op..

 

groeten, PD :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...