DVD-King Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 Wie kan mij vertellen hoe ik mijn dvd en of CD speler kan bekleden met loodbitumen ??? Hoe doe je dit, plak je dit spul, waar doe je het allemaal etc etc ????? Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Blijkbaar een onderwerp waar meer over gesproken wordt dan daadwerkelijk gedaan, iedereen leest m'n bericht maar niemand weet een antwoord ???????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 17 januari 2003 Report Share Posted 17 januari 2003 Zal ik maar beginnen. Overal waar mogelijk helpt 't. Dus, - op de binnenkant van de kap (wel kijken of deze er daarna nog op kan). - De bodem van de kast aan de binnenkant of aan de buitenkant tussen de poten (Ventilatieopeningen open houden). - op 't loopwerk elk plat vlakje beplakken met bitumen (aan de buitenkant natuurlijk) je hoeft niet het gehele vlak te beplakken. een klein stukje helpt vaak ook al. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts