Martin Posted 2 november 2003 Report Share Posted 2 november 2003 Als gevolg van een slordigheidje bij het aansluiten van mijn surround-processor is de stofcap van een van mijn luidsprekerunits (bandor 100dw/8) vrijwel geheel los gekomen. Ja, het was een behoorlijke knal.....java script: x(). De aluminium conus is volgens mij nog intact en het geheel werkt gelukkig nog wel. Mijn vraag is nu of je die kap weer terug kunt buigen en lijmen (vast niet) en of je bij vervanging weer 1 van aluminium moet hebben of dat het materiaal niet uitmaakt. Waar lijm je zoiets trouwens mee? De cap was door kindervingertjes al eens gedeukt, dus moet het eigenlijk wel een nieuwe worden. Ik heb als reparatiebedrijven Twinstatic in Aerdenhout en Audiolab in Follega gevonden, maar weet iemand nog meer bedrijven of handige pariculieren die zoiets kunnen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 november 2003 Report Share Posted 2 november 2003 Die linkjes zitten aan elkaar Henk Teveel [ en ] gebruikt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted 3 november 2003 Author Report Share Posted 3 november 2003 Geplaatst door Ome Henk:Dat is balen Neem eens contact op met Audiodome of Speaker & Co Goeie tips Ome Henk, als we jou niet hadden. Audiodome importeert volgens hun website zelfs Bandor. Ik zal beide adressen morgen bellen. Bij Audiolab kost het ongeveer Eur 15,- en kan ik er op wachten. Ze gaan er dan vanuit dat ze de stopkap kunnen uitdeuken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 3 november 2003 Report Share Posted 3 november 2003 Geplaatst door Martin: Goeie tips Ome Henk, als we jou niet hadden. Dan waren er nog 1476 geregistreerde forumleden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 november 2003 Report Share Posted 3 november 2003 Geplaatst door PD: Dan waren er nog 1476 geregistreerde forumleden.. Nee, 1475. Je moet Martin natuurlijk niet meetellen want die heeft juist een vraag Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 3 november 2003 Report Share Posted 3 november 2003 Geplaatst door Henrie: Nee, 1475. Je moet Martin natuurlijk niet meetellen want die heeft juist een vraag Nee, 1474.. Want Henrie heeft ook zelden een antwoord waar je iets aan hebt (dus ontoerekeningsvatbaar).. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted 3 november 2003 Author Report Share Posted 3 november 2003 Geplaatst door PD: Dan waren er nog 1476 geregistreerde forumleden.. Excuses Pd, Henry, Audiopaul, Seoman en alle 1371 andere leden dat ik jullie kon vergeten..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 november 2003 Report Share Posted 3 november 2003 Geplaatst door PD: Nee, 1474.. Want Henrie heeft ook zelden een antwoord waar je iets aan hebt (dus ontoerekeningsvatbaar).. En bedankt... Maar relatief heb je wel gelijk. Van de ruim 3400 berichten die ik heb gepost, zijn er waarschijnlijk maar een paar echt nuttig voor anderen. De rest is geouwehoer of vragen van mijn kant... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts