Jump to content

JBL LX-800 MK2

Guest wildernis
 Share

Recommended Posts

Guest wildernis

Zou iemand mij iets kunnen vertellen over de Jbl LX-800 MK2 series het gaat om een zuil box , 3 weg.

Is deze box aan te raden voor vocale muziek, of drum 'n bass, ik geloof dat ie bekend stond om z'n milde midden en ook het byzondere lage op hoog vermogen.

Ik heb zelf de versterker van sony; de Ta-Va 777ES. Hierbij zoek ik dus nog leuke boxen.

Ik vindt ze in iedergeval vrij prijzig, maar zit er toch mee te overwegen ze aanteschaffen,in iedergeval alvast bedankt voor eventuele meningen en reacties..

• 3 weeks later...

de lx 800 is een fraaie speaker naar mijn idee ik heb hemzelf ook en bevalt mij erg goed het is een speaker die vrij breed is in zijn kunnen ik draai veel verschillende muziek soorten maar het blijft allemaal een kwestie van smaak!!! ga daarom luisteren! bij de hifi corner in groningen staat nog een ingeruilde set zo goed als nieuw! bel ze anders eens,maar wat is duur??bel anders gewoon 050-3143698

Guest mcgill

Absoluut een wereld speaker. Deze kwam destijds ook als beste uit alle duitse testen. Wel een moeilijk aan te sturen speaker. Vr. grt. McGill

ja dat klopt! zet er maar een wat zwaardere versterker achter dit komt het geluid wel ten goede.leuk om te horen dat er meer positieve reacties zijn . weet je toevallig ook welke testen dat zijn?? groetjes veel luisterplezier

Guest mcgill

Ik heb me toen heel erg voorbereid, ik kan me niet meer herinneren in welk magazine die testen stonden. Uiteraard heb ik ze eerst meerdere malen beluisterd, maar die testen gaven mij wel een bevestiging. Ik heb dan ook geen spijt van die beslissing.