siep Posted 22 november 2001 Report Share Posted 22 november 2001 Door de recente topics Platen beurs en eerste persing schoot dit voorval me weer te binnen. Zo'n 2 jaar geleden stond er in Utrecht een duitser met een Elvis LP. De man adverteerde em als zijnde een eerste persing.(laten we maar EP gebruiken) De LP was een Duitse EP en volgens de verkoper veel geld waard(vroeg ie ook trouwens). Wanneer iemand mij een EP aanbied van Elvis verwacht ik een originele in dit geval dus Amerikaanse EP. Wat de man aanbied is gemaakt van 2e generatie tapes(er werden geen originele mastertapes verstuurd) kun je dit adverteren als zijnde EP met de daarbij behorende prijs?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 23 november 2001 Report Share Posted 23 november 2001 Wat dat betreft is het al dan niet zijn van een eerste persing bij citrusvruchten een stuk makkelijker. Maar die klinken weer zo slecht... Groet, Michel , die er nu alles aan doet dit forum een beetje leven in te blazen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 23 november 2001 Report Share Posted 23 november 2001 Tja, Siep Omdat er kennelijk g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts