Jump to content

Marantz lijkt wel een brommer

tover
 Share

Recommended Posts

Heb je geprobeerd om de draaitafel eens los te koppelen van de versterker? Omdat dit probleem pas sinds kort naar boven is gekomen en je nog niet zo lang een draaitafel hebt.

Is de brom er alleen als je muziek draait of ook als je de apparaten aleen maar aan hebt staan?

Groet,

Rienk.

Geen idee,hij is nu 2 maanden geleden aangeschaft,dus volop in zijn garantie nog.

Het is alleen een hoop werk om hem te ontkoppelen en aan te bieden voor reparatie,kost mij alles bij elkaar toch een ruime halve dag.

Dus wil ik eerstproberen uit te vinden of het euvel thuis is op te lossen voordat ie foetsie is en misschien ook wel een hoop tijd in beslag neemt zonder dat je kan luisteren. eek.gif

Geplaatst door tover:

Geen idee,hij is nu 2 maanden geleden aangeschaft,dus volop in zijn garantie nog.

In dat geval zou ik er beslist niet zelf aan gaan sleutelen.

Een brommende transformator komt vaker voor; hij kan niet goed vastzitten, dan is het eenvoudig te verhelpen door de bevestigingsschroeven vast te draaien. Maar het kan ook zijn dat de wikkelingen of het blikpakket van de trafo rammelt, reparatie is dan wel wat ingewikkelder.