Jump to content

Profiel

siep
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door siep:

Het schijnt dat de profielschets van de div.Forum leden wel wordt bekeken,dus heb ik de mijne maar wat aangepast en er iets meer info ingezet,er kon overigens ook niet minder info staan   :)

Da's een hele fraaie set, Siep! En bovendien een schitterende draaitafel! Ik vraag me af hoeveel lp's jij wel niet hebt, ik vermoed nog v

Geplaatst door Audiopaul:

Volgens mij moet aan Radio Kaos nog wel te komen zijn, zondag maar eens kijken!

Hoe was het concert van Diana Krall?   :rolleyes:

Dat kan ik je pas woensdag vertellen AudioPaul, ze treed dan op in Hamburg. Vanavond ga ik naar het concert van Transatlantic (ook in Hamburg).

Ome Henk zei:

"Potverdepotver! Gelukkig voor jou, maar sinds wanneer krijgen niet Friezen de voorkeur"

Ja sorry maar AP was de snelst reagerende,overigens een close finish met Ruud.

Snits was in dit geval dus iets te langzaam,wel vreemd overigens want het is me in de korte tijd dat ik hier een beetje rondkijk wel opgevalen dat je er in meeste gevallen supersonisch snel bij bent.

Plus dat wanneer jij de eerste was geweest dan hadden ze allemaal weer geroepen van die friezen houden alles in eigen provincie.

Ach het was ook niet als zodanig aangeboden.

Amused to Death kwam tersprake in een ander onderwerp en van het een kwam het ander.

De oplettende lezers kwamen erachter dat ik destijds een paar xtra exemplaren hadden aangeschaft en waagden een gokje.

En er was toch nog 1 gelukig.

Of Audiopaul moet em hartstikke slecht vinden en dan kan ie mischien weer worden door geschoven