Jump to content

CDM1

John
 Share

Recommended Posts

Guest Huub Derkx

Je moet er mooie stands onder zetten. Die Mission Stance stands van mij wil mijn vrouw niet meer kwijt. Geen zwarte pakken, dat maakt het er allemaal niet vrolijker op. Ik vind het model wel mooi en ik vind die Tannoy Eyris ook mooi. Of ze goed klinken weet ik niet.

Hubertinus

Geplaatst door Hubertinus:

Je moet er mooie stands onder zetten. Die Mission Stance stands van mij wil mijn vrouw niet meer kwijt. Geen zwarte pakken, dat maakt het er allemaal niet vrolijker op. Ik vind het model wel mooi en ik vind die Tannoy Eyris ook mooi. Of ze goed klinken weet ik niet.

Hubertinus

Zoiets als dit...

product-953536.jpg

...komt er dus niet in? :)

Mooi zwart is niet lelijk... :D:P

Geplaatst door Matthias:

Misschien vindt ze dit iets? Deze worden nog wel gemaakt. En als ze toch betaald...

[ IMG]http://www.avalonacoustics.com/images/symbol-thumb.jpg[/img ]

Daar kan ze geen plant op zetten :D

Kijk ook eens bij

http://www.vonschweikert.com/

In een niet al te grote ruimte zijn de VR1 en de VR2 misschien ook wat. Zijn ook nog redelijk betaalbaar ;)

Van harte bedankt allemaal voor jullie medeleven en goeie tips in deze relatiecrisis :D

Echter ....... na zeer grondig en wijs democratisch beraad en een hele hoop gezeik de hele dag eek.gif heb IK besloten om ze toch te laten waar ze nu staan :P geen electra 906 of wat dan ook gewoon je poot stijf houden dus.... anders ben je nergens meer met die vrouwtje van tegenwoordig :D

Ik lees net dat Hubertinus zijn stands al niet meer de deur uit mag doen , daar heb je ook al het gezeik eek.gif Vind jouw vrouw alleen maar de stands mooi ?? of jij ook Huub ?? :P

groetjes John

Je moet er mooie stands onder zetten. Die Mission Stance stands van mij wil mijn vrouw niet meer kwijt. Geen zwarte pakken, dat maakt het er allemaal niet vrolijker op. Ik vind het model wel mooi en ik vind die Tannoy Eyris ook mooi. Of ze goed klinken weet ik niet

Hubertinus

Het probleem is Huub dat de CDM1 die ik heb (zie foto op dit topic) rosewood met zwart is. Ga je hier een zilverkleurige poot of iets dergelijks onderzetten dan staat dat echt als een tang op een varken. Andere tips zijn zeker welkom, echter zwarte stands passen denk ik het beste erbij. BTW dat vind mijn vrouw ook wel ;)

Bijkomend probleem is dat al haar vriendinnen tegenwoordig zo'n surroundsetje hebben van Samsung en dat is het dus volgens allemaal die grietjes. Zelfde merk lipstick,make-up, BH en string is schijnbaar in bij die grieten en dan willen ze ook allemaal dezelfde shit muziek horen thuis eek.gif

Guest Huub Derkx

John,

ik vind die stands erg mooi zelf. Ik zou me wel iets vriendelijker uitdrukken over de dames, want anders kan Johnny straks het koffertje met daarin de CDM's pakken!!!

Hubertinus

John,

ik vind die stands erg mooi zelf. Ik zou me wel iets vriendelijker uitdrukken over de dames, want anders kan Johnny straks het koffertje met daarin de CDM's pakken!!!

Hubertinus

Heb je een kamertje vrij misschien ? ;)

BTW ben je de CDM1NT al gaan beluisteren ?? of iets anders nog ??? keuze kunnen maken ?? of ??

:)

Guest Huub Derkx

John,

de knoop is al doorgehakt. Maar als ik ze heb zal ik er meer over vertellen. Misschien wordt het wel iets kersenroods op de zilverkleurige stand. Maar wat ik vreemd vind John is het volgende. Je vrouw had die speakers van Sodejuu toch al gezien? Dus ze wist toch wat er in huis kwam! Ik vind die kleur fineer erg mooi. Had je vrouw maar eerst meegenomen naar de Pasar Malam in Maastricht. dat heb ik je toch gezegd!

Hubertinus

John,

de knoop is al doorgehakt. Maar als ik ze heb zal ik er meer over vertellen. Misschien wordt het wel iets kersenroods op de zilverkleurige stand. Maar wat ik vreemd vind John is het volgende. Je vrouw had die speakers van Sodejuu toch al gezien? Dus ze wist toch wat er in huis kwam! Ik vind die kleur fineer erg mooi. Had je vrouw maar eerst meegenomen naar de Pasar Malam in Maastricht. dat heb ik je toch gezegd!

Hubertinus

je bent toch een geheimzinnig menneke Huub :P is het zoveel speciaals dat je nu krijgt of ??? ben je bang als ze hier weten wat je koop dat er misschien zogenaamde mindere reactie's op komen ? :D

Ja Huub, ze wist hoe ze er uit zagen en vond er die avond al geen ballen aan eek.gif echter zie eerdere reactie's van mij in dit topic.....enige die ze mooi vinden zijn die verchroomde TL buizen je weet wel ;)

BTW Pasar Malam ga ik ook mee .....vooral om te eten :)