Arnie Posted 28 december 2002 Report Share Posted 28 december 2002 Waar ik wel eens benieuwd naar ben..... Als ik onderweg ben ergens naar toe, of ik tuf eens rustig rond in m'n 4 wieler mag ik ook graag naar audiokwaliteit luisteren.(ook het idee dat je hem gewoon "vol" kan zetten is alleraardigst) Ook een groot voordeel is dat je in de auto geen "last" hebt van een aanbellende buurman met de vraag of het ietsje minder mag. Zijn er hier nog meer mensen met naast een set in de huiskamer ook een in hun koetje...? Ow ja het nadeel is ofcourse al die geluiden om je auto heen....... wind, motor etc. electro karretje dan maar??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 30 december 2002 Report Share Posted 30 december 2002 mijn opgevoerde kart heb ik ook een redelijke set in staan en aangezien ik ambtenaar ben heb ik ook wel eens de tijd om in de auto te gaan zitten luisteren als ik stilsta zonder motor wind etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts