Christiaan Posted 11 december 2002 Report Share Posted 11 december 2002 Ik ben op zoek naar luidsprekers die ik aan wil sluiten op een Marantz Sr 7300 (net nieuw alleen nog geen boxen..) Ik Zat zelf te denken aan B&w cm4 met bijpassende achter en center boxen.. Wie weet een alternatief in of het antwoord dat dit een goed box is (in de prijsklasse van 550 euro p/stuk)... Greetz Christiaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeavyMountain Posted 12 december 2002 Report Share Posted 12 december 2002 Ik heb zelf de marantz SR-8200 A/V receiver en heb hier de Kef Q-serie op aangesloten. 2 x Kef Q7 front, 2 x Kef Q3 achter en 1 x Kef Q9c center. Ik moet zeggen dat ik deze combinatie erg mooi vind klinken, het hoog is erg mooi gedetaileerd en de beide Q7's gaan ook erg ver door in het laag (zonder boomerig te klinken). Ik ben er in ieder geval erg blij mee, en als je goed zoekt vind je de Q7 wel voor 550 euro p/s. Succes met je luidspreker keuze. Groet, Marco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 12 december 2002 Report Share Posted 12 december 2002 Hoi Christiaan, Toen ik wat op internet aan het sneupen was kwam ik het volgende tegen: http://www.abetterprice.vze.com Mischien staat er iets van jou gading bij. Groet, Rienk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts