Jump to content

nordost super flatline

Manus
 Share

Recommended Posts

He allemaal,

Ik heb net mijn Nordost Super Flatline kabels binnen. Klopt het dat ze eerst een tijdje moeten inspelen. Ze klinken namelijk iets matter dan de set kabels die ik op proef meehad? Als ze moeten inspelen, hoe lang duurt dat dan?

Groeten,

Manus

Hoi Manus.

Ja, interlinks moeten altijd inspelen. Hoe lang hangt een beetje af van de kabel, maar zeker 50 uur. Ik hang kabels meestal eerst een paar dagen aan de tuner cool.gif

Groetjes,

Boy.

Sorry Boy, voor de onduidelijkheid, maar het gaat hier om de luidsprekerkabels.

Manus

Hi Manus!

Inspelen met die hap! Mooie kabels... om te horen dan. ;)

Niet iedereen kan het transparante en de snelheid waarderen van NordO$t. Helemaal als de kabels net zo duur worden als je amp/receiver... Heb je alle speakers ermee voorzien? En heb je al ge-expirimenteerd met de inputs op je Missions? Bij mij geven ze het beste resultaat, als ik ze in de "high-section" van mijn Kappa

Geplaatst door chendy:

Hi Manus!

Inspelen met die hap! Mooie kabels... om te horen dan.   ;)

Niet iedereen kan het transparante en de snelheid waarderen van NordO$t. Helemaal als de kabels net zo duur worden als je amp/receiver... Heb je alle speakers ermee voorzien? En heb je al ge-expirimenteerd met de inputs op je Missions? Bij mij geven ze het beste resultaat, als ik ze in de "high-section" van mijn Kappa

Hi Manus!

Ik vergiste mij in de type. :o

Ik zie nu dat je de super hebt, en dus reeds bi-wired. Gaat dus over bij jouw. Ik heb zelf mijn Flatlines in het "tweeter-gedeelte" geprikt van mijn terminals. Dit gaf een beter detail ten gehore. Vandaar.

Mvg, Chendy.