Guest Huub Derkx Posted 28 november 2002 Report Share Posted 28 november 2002 Ik ben me aan het orienteren op de versterkermarkt. Nu heb ik ook de Naim Nait 5 onder de loep genomen. Ik moet zeggen, de versterker heeft een opbouw naar mijn hart. Keurig uitgelegd, echt met zorg. En aandacht voor resonanties. Zelfs printplaten ontkoppeld. Maar zou dat met mijn REGA Planet 2000 samengaan? En ik moet een andere interlink, omdat zij met die DIN toestanden zitten. Zelden een zo mooi in elkaar gezette versterker gezien. Hier is aandacht aan besteed! Wie heeft hier idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted 2 december 2002 Report Share Posted 2 december 2002 Ik heb hetzelfde idee!!! Volledig mee eens. Het grote voordeel is, dat als je nog niet aan de voor- eind combinatie toebent, je de NAIT 5 altijd nog kunt uitbreiden met een aparte voeding die je ook weer voor je CD5 (toekomstmuziek) kunt gebruiken. Ik ben ook nog altijd errug nieuwsgierig naar de nieuwe producten die momenteel op de markt gezet worden. Gr, Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 2 december 2002 Report Share Posted 2 december 2002 Hallo Hubertinus, Ik denk dat de Nait-5 prima samen gaat met de Rega Planet2000. Ik heb begin dit jaar de Rega Planet2000 beluisterd op m'n eigen Naim Nait-2 en dat klonkt helemaal niet verkeerd. Rega & Naim zijn zowieso namen die al jarenlang goed met elkaar combineren. De oude Rega Planet CD-speler vond ik beduiden minder klinken. verder ben ik 't ook eens met Frank. De Nait5 is e.v.t uit te breiden met 'n externe (flatcap) voeding, wat een aanzienlijke verbetering oplevert. Of je kunt 'm t.z.t puur gebruiken als voorversterker i.c.m een Naim(!) einversterker. Het Engelse kabelmerk Chord levert goede DIN->cinch interlinks. (Chord Cobra DIN->cinch is 99,- euro) Te verkrijgen bij Naim dealers. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts