Fred Posted 16 april 2001 Report Share Posted 16 april 2001 Wie kan mij meer vertellen over de VDH MC Gold interlink. Ik heb hem gekregen omdat een connector stuk was. Hij speelt nu weer goed, maar niemand kan mij vertellen hoe oud deze serie is en wat globaal de nieuwprijs was. Op de VDH-site kan ik dit type niet meer vinden. Ik hoor de meest uiteenlopende bedragen circuleren. Wie kan mij definitief uitsluitsel geven. Bijvoorbaat dank!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B. Posted 16 april 2001 Report Share Posted 16 april 2001 Hallo Fred, De kabel zal ongeveer 12 jaar oud zijn , ik speel zelf met een stukje tussen de phonostage en de voorversterker in en uit mijn hoofd kostte de kabel ongeveer fl.450,- stereo meter afhankelijk van het soort pluggen. De toenmalige leverancier was Translator, zijn website voor meer info. http//home.wxs.nl/~translator.nl/ En eigenlijk is het totaal niet belangrijk wat de kabel kost en hoe oud hij is als het in jou set maar lekker klinkt. Groet Ruud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 16 april 2001 Report Share Posted 16 april 2001 Beste Fred, De MC Gold van van den Hul klinkt heel rustig en toch gedetaileerd . De prijs was een paar jaar geleden nog 795,00 voor 80 cm geconfectioneerd. De kabel bestaat dus al vrij lang zoals Ruud al schreef en het is niet voor niets dat hij het zelf ook gebruikt. Er is trouwens nog een Ruud en soms weet ik niet wie wie is . Met vriendelijke groet, Haudio AS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts