Guest Karega Posted 11 april 2001 Report Share Posted 11 april 2001 Hoi, zijn er mensen die de KEF Q55.2 thuis hebben. Ik zou graag hun meningen horen over deze luidsprekers. Ik heb ze beluisterd, en zelf vind ik deze speakers erg mooi klinken in het hoog en midden. Laag ook natuurlijk . Heb ze voornamelijk vergeleken met de mission 774 en B&W DM603s2. Ervaring met de B&W of Mission hoor ik ook graag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kef lover Posted 17 april 2001 Report Share Posted 17 april 2001 Karega, Als je de speakers mooi vindt klinken en je hebt het geld voor deze mooie dingen.....kookp ze dan gewoon. Ik heb zelf ook mijn zinnen gezet op deze speakers. Let wel op goede bekabeling en laat de speakers goed inspelen met een test cd. Doe dit gedurende vele uren. Denk aan een dag of 4. Het beste is om dit op een redelijk luid volume te doen. Vinden de buren niet zo leuk, maar je zal het verschil merken. Kijk ook eens op: www.audioreview.com Grtn Fab Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts