Jump to content

Geen v/d Hul tussen voor en eind versterker ?

Guest Jan Kampen
 Share

Recommended Posts

Guest Jan Kampen

Hallo collega hifi liefhebbers,

Ik stond eigenlijk op het punt een van den Hul "FIRST" te gaan kopen om tussen mijn Rotel voor en eindversterker combinatie te plaatsen, zie ik tot mijn grote verbazing in een van de beantwoorden vragen dat de "FIRST" niet of minder geschikt is om tussen een voor en eind comninatie te plaatsen.

Zou iemand daar nog iets uitgebreider commetaar op willen geven.

Ik heb gebruik zelf tussen voor- en eindversterker (Meridian) Van Den Hul The Second en naar volle tevredenheid. Volgens mijn leverancier is The Second beter geschikt om tussen versterkers te hangen.

PS: The First is heel goed tussen een CD Speler (Loopwerk) en DAC.

Hallo Jan,

The Second kun je wel prima tussen de voor- en eindversterker gebruiken, die heeft een fatsoenlijke massaverbinding.

Als het kan moet je `m wel eerst een keer uitproberen, de vdHul koolstofkabels zijn niet consistent vwb de resultaten die je ermee behaald, soms klinken ze scherp, soms juist dof. Maar als de klankbalans OK is zijn ze moeilijk te kloppen.

Succes,

Marcel

Originally posted by Jan Kampen:

Hallo collega hifi liefhebbers,

Ik stond eigenlijk op het punt een van den Hul "FIRST" te gaan kopen om tussen mijn Rotel voor en eindversterker combinatie te plaatsen, zie ik tot mijn grote verbazing in een van de beantwoorden vragen dat de "FIRST" niet of minder geschikt is om tussen een voor en eind comninatie te plaatsen.

Zou iemand daar nog iets uitgebreider commetaar op willen geven.

Beste Jan,

The First bestaat er met shield uitvoering!

Met vriendelijke groet,

Haudio