Gabor Posted 28 april 2002 Report Share Posted 28 april 2002 ik upgrade denk ik eerst kabels voordat ik speakers koop wat is een goeie interlink voor weinig geld rond 50 euro ofzo mag ook wel duurder als maar goeie prijs kwaliteit verhouding is Groeten, Gabor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 28 april 2002 Report Share Posted 28 april 2002 Wellichts iets van Oehlbach of Van Den Hul? Daar is in die prijsklasse vast wel wat leuks voor te vinden! Naar het schijnt maakt Ixos ook leuke en betaalbare kabels. Deze maand worden een aantal Ixos kabels naast een nieuwe betaalbare lijn van Siltech (MXT) getest! Ook MIT heeft al iets in die prijsklasse, de Terminator 6 voor ca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabor Posted 28 april 2002 Author Report Share Posted 28 april 2002 waar kan ik die reviews lezen? Groeten, Gabor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 29 april 2002 Report Share Posted 29 april 2002 Beste Gabor, Kijk eens op AUDIOREVIEW. Zelfbouw kan ook de moeite waard zijn. Ten opzichte van de standaard dropveter kun je bijvoorbeeld met coax-kabel (koperkern/kopermantel/koperfolie) met een paar vergulde cinch-pluggen al hele mooie resultaten behalen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 29 april 2002 Report Share Posted 29 april 2002 Geplaatst door Gabor:waar kan ik die reviews lezen? Groeten, Gabor In de nieuwste HVT! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts