gripen Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Iemand ervaring met vibrapods? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Hallo Gripen, Stuur Rogier eens een pb'tje. Hij importeert ze. Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Hallo Grippen, De Vibrapods heb ik in eerste instantie zelf uitgeprobeert onder een versterker. Toen was ik er zo weg van dat ik ze maar zelf ben gaan importeren. Binnenkort komt er trouwens een recentie op hifi.nl van de Vibrapods. Waar wil je de Vibrapods onder doen? ps: je kunt me wellicht het beste even mailen. Gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 Als je er zo enthousisast over bent wat veranderd er dan aan het geluid. Ik heb nu spikes onder mijn cdspeler (tijdelijk zijn eigenlijk bedoeld om de versterker van de grond te houden ivm koeling) maar ik hoor nou niet echt veel verschil. Tis dat ik al enorm veel geluisterd heb, maar als ik voor iemand ze eronderuit haal horen ze geen verschil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 Ik heb sinds een jaar Feet of Silence onder mijn CD-speler (een Meridian 508.24). Via dit medium heb ik ze tweedehands gekocht. Hoewel ik erg sceptisch was oer het resultaat van die Feet of Silence, was het verschil toch heel duidelijk hoorbaar vond ik en vind ik. De meerwaarde zit vooral in een strakker laag. Of Vibrapods hetzelfde effect hebben weet ik niet, maar het lijkt me het proberen waard, vooral onder een CD-speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 ik heb ook gewone stukje rubber ondermn cdspeler (meegeleverde). Toen ik die er onder had gedaan, was ik dat vergeten. Ik was toen nog veel aan het experimenetren met mn kef kube (n soort equalizer). Ik ging toen de volgende dag luistren en ik dacht dat iemand de bas knop open had gezet, zoveel duidelijker was de bas. Dat bleek niet het geval. De enige verandering waren de stukjes rubber..... trek je eigen conclusies. game, Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 1 ding: ga als je de vibrapods hebt gekocht niet geconcentreerd luistren of je veschil hoort. je doet ze er onder en je moet zonder twijfel diret vaststellen of je iets hoort wat beter is. Als dat niet het geval is, zul je nooit weten of het echt heeft uitgemaakt. game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 Hoi allemaal Resultaat van de Vibrapods is een minder schel geluid, strakkere laagweergave en een middengebied dat rustiger wordt. Bij dvd spelers wordt het beeld ook nog eens rustiger. Het verschil met een "gewoon" stukje rubber is dat er 5 modellen zijn, de demping is dus aangepastaan het gewicht wat erop komt. gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted 24 juni 2003 Author Report Share Posted 24 juni 2003 De bedoeling is om ze onder zowel cd-speler als versterker te leggen met een MDF plaat tussen de pods en de apparatuur. Ik heb, na een beetje shoppen op het internet, de vibrapods rechtstreeks besteld in de USA. Sorry Rogier, maar het scheelt aanzienlijk in prijs (incl. verzendkosten). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 24 juni 2003 Report Share Posted 24 juni 2003 De prijzen is de u.s.a. zijn vaak goedkoper, maar wat veel mensen vergeten is dat je er wat bij moet tellen.De invoerrechten, btw en verzending, eventuele kosten voor geld transactie's en je bespaard? daarnaast moet je ook nog eens veel langer (tot wel 3 weken) op je product wachten. gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted 24 juni 2003 Author Report Share Posted 24 juni 2003 Ja, allemaal waar. Maar, en nu gaan we even off-topic, ik bestel regelmatig (maandelijks!) CD's, boeken en andere artikelen in de USA en Australi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts