Alco Posted 8 juli 2001 Report Share Posted 8 juli 2001 Hi folks, Voor de mensen die wellicht geinteresseerd zijn in mijn hifi verhaal/set.... Ik kom net 10 minuten geleden tot de ontdekking dat mijn set/verhaal is verkozen tot "Set van de week" op Hifi.nl See you all. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 9 juli 2001 Report Share Posted 9 juli 2001 Beste Alco, Hartstikke leuk verhaal, m'n complimenten! En succes met uitzoeken van een draaitafel! Bij mij worden all Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 9 juli 2001 Report Share Posted 9 juli 2001 Heeey Alco, Erg leuk verhaal, mooie set trouwens. Ook ik wens je veel succes toe met het zoeken van een platenspeler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 9 juli 2001 Report Share Posted 9 juli 2001 Beste Alco, Daar moet een prima geluid uit komen . De Linn Kann en de Rogers LS 3/5a ken ik beide en lijken qua klank op elkaar. Beide klinken ze erg muzikaal zeer zeker aan een Naim . En volgens mij is zowel versterker als luidspreker ontworpen om de meeste muzikaliteit tentoon te spreiden met een platenspeler als bron. Wel een goede natuurlijk . Leuk verhaal ook ! MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 9 juli 2001 Author Report Share Posted 9 juli 2001 Bedankt voor jullie leuke reacties, guys. Je hebt gelijk Haudio. De nait-2 is inderdaad ontworpen voor 'n analoge bron. Er zit een goede phonotrap in. De Linn Kan is eveneens ontworpen voor gebruik met Naim. (heb ik 'n keer gelezen) Beide merken zijn als't ware voor elkaar geschapen. Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts