Jump to content

nordost flatline bekabeling

Guest freak of nature
 Share

Recommended Posts

Guest freak of nature

heeft iemand van jullie ervaring of een advies over de interlinks en speakerkabels van nordost, de flatlineserie? ik zag ze voorbij komen en ze zien er geweldig uit maar de prijs is ook geweldig.

en aangezien sommigen zeggen dat kabels geen ruk uitmaken voor je systeem.....

dus als iemand mij wijzer kan maken over nordost....graag!

Guest JAPie01@planet.nl

Het is mogelijk dat betere kabels veel verbetering in je geluid geven.

Het is zelfs uiterst waarschijnlijk dat er veel verbetering optreed als je toch al goede speakers en een goede versterker hebt.

Veel speakers hebben bijvoorbeeld de mogelijkheid om ge bi-wired te worden, waarmee je dus

Guest bkamph

Ik heb met stijgende verbazing gekeken en geluisterd naar een demonstratie van Nordost bekabeling op de VAD Hifi Show in Veldhoven. De diverse kabels hadden wel degelijk invloed op het geluid. Kabels beinvloeden het geluid; met de Nordost kabels klonk het allemaal heel anders. Normaal gesproken hoeft "anders" niet meteen "beter" te zijn, maar in dit geval vond ik het beter klinken.

Een serieuze dealer zal je zonder morren een setje kabels meegeven op proef; als het geluid je bevalt, moet je ze kopen (en vraag meteen wat andere merken mee ter vergelijking).

Groeten,

Bert

Pas op met kabels die zo vreselijk duidelijk iets doen, vergelijk dezen in elk geval met een kabel die niet meer doet dan subtiele veranderingen teweegbrengen.

De functie van een kabel is zo neutraal mogelijk transporteren van het signaal.

Monster en Harmonic Technology zijn hier goede voorbeelden van......

Groet Jitze