Phonar Posted 31 mei 2003 Report Share Posted 31 mei 2003 Hallo. Ik vroeg me af of de JVC reciever de RX-DP20 een goede reciever is? Kent iemand of heeft iemand deze in zijn/haar bezit, en wil er wat over kwijt? Kan ik heb vergelijken met de Denon NAD of Marantz? Of kan ik dat alleen met de prijs? En in welke winkels kan ik m beluisteren? ik hoor het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Ferwerda Posted 31 mei 2003 Report Share Posted 31 mei 2003 Geplaatst door Phonar:Hallo. Ik vroeg me af of de JVC reciever de RX-DP20 een goede reciever is? Kent iemand of heeft iemand deze in zijn/haar bezit, en wil er wat over kwijt? Kan ik heb vergelijken met de Denon NAD of Marantz? Of kan ik dat alleen met de prijs? En in welke winkels kan ik m beluisteren? ik hoor het wel. Vergelijken met de Denon enz heeft naar mijn idee geen zin. JVC maakte vroeger wel aardige apparatuur met veel vermogen. Ik weet niet of dit nog zo is. Als je het om de kwaliteit gaat zou ik toch gaan kijken voor een Marantz of een Denon. [edit] NAD is ook okee en heb ik wel eens gehoord maar daar heb ik nog nooit persoonlijke ervaring mee gehad greetz, Jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 31 mei 2003 Report Share Posted 31 mei 2003 Persoonlijk zou ik de keuze tussen NAD, JVC, Marantz en Denon eenvoudig vinden. ...NAD. Met name bij receivers besteedt NAD veel meer aan 't versterker gedeelte, dan de andere genoemde merken. (bij NAD receivers is 't versterker + tuner gedeelte vaak technisch 't zelfde als 1 van hun losse versterker of tuner modellen, maar dan toevallig in 1 kast) of praten we hier over een surround-receiver. (ook dan zou m'n keuze NAD zijn by the way!) NAD maakt gewoon geweldige versterkers, in de betaalbare prijsklasse (tussen ong. 300,- en 1000,- Euro) (naar mijn mening niet te vergelijken met JVC) Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 juni 2003 Report Share Posted 1 juni 2003 Ik denk idd dat het hier om een surround-receiver gaat. Ik heb wel eens gehoord dat Denon daar niet (meer?) zo goed in is. Marantz en NAD zijn prima. JVC weet ik niet, maar mijn gevoel zegt hetzelfde als wat al gezegd is: dat het niet zo goed is als Marantz, NAD of Denon. Volgens mij maken Harman Kardon, Yamaha en Pioneer trouwens ook goeie surround-receivers... Er zijn zoveel merken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts