marjor Posted 30 mei 2003 Author Report Share Posted 30 mei 2003 Hallo Peter, Ik zal het eens overwegen, weet je toevallig wel of deze software zich bijt met Nero? Overigens gaat het bij Nero "fout" wanneer de optie "Cache track before burning" aangevinkt bij het aanmaken van een audio CD. CD-ROM speler en brander zitten op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 30 mei 2003 Report Share Posted 30 mei 2003 Aha, je kunt beter maar niet je CDRom speler en je brander op dezelfde IDE zetten, dat is vragen om problemen. Ik heb zelf geen aparte CDRom speler er meer in zitten. Geen plaats meer voor met een aantal swapable (verwisselbare) harddisks. Ik brand dus altijd via een imagefile op de harddisk. Dat duurt wat langer maar heb eigenlijk nooit problemen. En voor compilaties moet je zowiezo eerst .wav's rippen. En ja je kan problemen krijgen met meerdere brandsoftware tegelijk. De drivers kunnen soms ruzie met elkaar maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjor Posted 30 mei 2003 Author Report Share Posted 30 mei 2003 Aha, je kunt beter maar niet je CDRom speler en je brander op dezelfde IDE zetten, dat is vragen om problemen. Het enige nadeel van deze configuratie is dat "on the fly" kopieren niet gaat voor de rest werkt dit al jaren prima. De reden voor deze configuratie is dat ik normaliter data brand vanaf de hardeschijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts