[[Game]] Posted 25 mei 2003 Author Report Share Posted 25 mei 2003 ik bedoel maar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jandej Posted 25 mei 2003 Report Share Posted 25 mei 2003 dropveters bevallen! Is het een zoon of een dochter! In ieder geval gefeliciteerd. Jan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 25 mei 2003 Report Share Posted 25 mei 2003 Kan iemand mij dan eens uitleggen wat er aan een standaard dropveter-interlink mankeert? Technisch gezien dan, niet van dat zweverige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 25 mei 2003 Author Report Share Posted 25 mei 2003 jawel, echte dropveters zijn vaak koper/pvc draadjes. Pvc is een slechte omhulling, waarom weet ik niet. Volgens mij oxideert koper er snel in...(?) verder is van afscherming geen sprake. Is er vaak geen zuiver materiaal gebruikt. Zijn de connectoren ook van slechte kwaliteit. En de dikte van de draad is vrij willekeurig... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 25 mei 2003 Report Share Posted 25 mei 2003 Men neme de standaard netkabel van een apparaat (is meestal pvc omhuld). Luisteren. Men gaat naar de doe het zelver winkelier en koopt daar een kabel met rubber ommanteling (okee,slechte kwaliteit koper maar dat is bij een standaard netsnoer ook zo). Luisteren. Dit kan misschien alleen al verduidelijken wat de toegepaste ommanteling van een kabel kan verbeteren en/of verslechteren. Een beetje off topic is het wel,mijn excuses daarvoor. Gerrit zijn jouw referenties gerelateerd aan technische gegevens misschien? IKKE Unfortunatly I Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 25 mei 2003 Report Share Posted 25 mei 2003 Dus jij kan blind zeggen welk netsnoer aan het apparaat zit? Zou je daar geld op willen inzetten, ik zit momenteel nogal een beetje krap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 25 mei 2003 Report Share Posted 25 mei 2003 Nee,geld is voor de meesten van ons het main probleem! Ik begrijp dat het een beetje spijkers op laag water zoeken is. Maar door een kabelbreuk in het netsnoer van m Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 25 mei 2003 Author Report Share Posted 25 mei 2003 het wil er nog wel eens op staan, op het snoer game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts