Andre Kel Posted 11 juli 2007 Report Share Posted 11 juli 2007 Hoi, wat een leuk idee. Bij deze wil ik dan zeker een uitnodiging plaatsen om eens te komen luisteren in het Limburgse Heerlen. Verbeter punten zullen er zat zijn in m'n set en luister omgeving. Maar het zal even duren. Ga nu eerst lekker op vakantie naar zuid Frankrijk, alhoewel nu, de 19e vandeze maand. Met een beetje geluk of eerder pech ben ik 10 augustus weer in het land. Het lijkt me erg leuk om eens een paar mensen te mogen ontvangen. groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 11 juli 2007 Report Share Posted 11 juli 2007 Ik wil wel een keertje naar Heerlen komen om eens te luisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 11 juli 2007 Report Share Posted 11 juli 2007 Leuk Paul, ben ik helemaal voor. Weet niet waar je vandaan moet komen maar leuk vind ik het wel. Het zal wel pas na 10 augustus zijn. Na de 10e wordt er iets af gesproken. Lijkt me leuk en interessant. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts