Guest UKSub Posted 18 april 2007 Report Share Posted 18 april 2007 Hoi, heeft iemand deze amp al kunnen beluisteren en/of vergeleken met de prologue One of andere amps? Ben benieuwd naar jullie reaxies. Zelf heb ik enkel nog maar de prologue 2 gehoord en vond dit toch mooi klinken. naar alle waarschijnlijkheid is de Dialogue serie een mooie upgrade in dynamiek precisie en beheersing Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 22 april 2007 Report Share Posted 22 april 2007 Echt niemand, of ligt het aan mij? Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 22 april 2007 Report Share Posted 22 april 2007 Hoi Stef, Ook ik heb de versterker nooit gehoord, maar heb wel naar een exemplaar gekeken bij de hifiwinkel in Upbergen. Zeer fraai gebouwd, een voor mij sprekender ontwerp waarbij de afwerking ook weer net een maat beter was dan bij de prologue. Mooie kap over de buizen, ook goed te verwijderen. Meer kan ik je er helaas niet over vertellen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc1609 Posted 5 mei 2007 Report Share Posted 5 mei 2007 Het is alweer enige tijd geleden dat u deze vraag plaatste maar hier is toch nog een reactie. Ja, ik heb ze allebei gehoord. Ik was nl. drie jaar trotse bezitter van een Primaluna Prologue one. Maar ja een mens wil wel eens verandering..Vooral de mogelijkheid om de dialogue one op afstand te bedienen was voor mij een pluspunt. Ik kijk (en luister) ook tv via mijn stereoinstallatie. Ik wil hier dan ook zeggen dat de dialogue nog verder gaat in hetgene waar de prologue al zo goed in was. Het produceren van muziek. Hij is nog muziekkaler, nog gedetailleerder, nog meer dynamisch dan zijn kleine broer. Ook het overschakelen van ultralineair naar triode geeft een extra dimensie aan het luisterplezier. Heb je het geld er voor over dan is dit een zeer goede koop. Ik wil hier nog eens zeggen dat ik de Prologue one ook (nog steeds) een goede versterker vind en dat ik geen personlijke vriend ben van Herman Van Dungen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 6 mei 2007 Report Share Posted 6 mei 2007 Het is alweer enige tijd geleden dat u deze vraag plaatste maar hier is toch nog een reactie.Ja, ik heb ze allebei gehoord. Ik was nl. drie jaar trotse bezitter van een Primaluna Prologue one. Maar ja een mens wil wel eens verandering..Vooral de mogelijkheid om de dialogue one op afstand te bedienen was voor mij een pluspunt. Ik kijk (en luister) ook tv via mijn stereoinstallatie. Ik wil hier dan ook zeggen dat de dialogue nog verder gaat in hetgene waar de prologue al zo goed in was. Het produceren van muziek. Hij is nog muziekkaler, nog gedetailleerder, nog meer dynamisch dan zijn kleine broer. Ook het overschakelen van ultralineair naar triode geeft een extra dimensie aan het luisterplezier. Heb je het geld er voor over dan is dit een zeer goede koop. Ik wil hier nog eens zeggen dat ik de Prologue one ook (nog steeds) een goede versterker vind en dat ik geen personlijke vriend ben van Herman Van Dungen... Reaxies zijn nooit te laat en altijd plezierig om te lezen je bent echt wel opgetogen over de Dialogue, tof met welke LS-kabel speel je? en Evt interlink? Zelf heb ik het gevoel dat een "snelle" kabel van de Dial een swingende amp maakt ... Heb je vroeger in de Prol One buizen veranderd? gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts