Jump to content

Chinese audio

paul demo
 Share

Recommended Posts

Guest Kraus vonBentinck

Ben jij dat, Paul?

Ziet er fantastisch uit! Staan degenen die zich een tijdje geleden hebben opgegeven nu ook op de mailinglist?

Een jaartje geleden heb ik de Ming Da Headphone amp besteld en na een wat lange wachttijd ook binnen gekregen. Deze bevalt zeer goed alleen heb ik er

Ben jij dat, Paul?

Ziet er fantastisch uit! Staan degenen die zich een tijdje geleden hebben opgegeven nu ook op de mailinglist?

Een jaartje geleden heb ik de Ming Da Headphone amp besteld en na een wat lange wachttijd ook binnen gekregen. Deze bevalt zeer goed alleen heb ik er

Guest Kraus vonBentinck

Het ziet er goed uit, dat is zeker.

Ik wil je graag als eerste alle succes van de wereld wensen (ondanks de slechts zijdelingse betrokkenheid) en hoop dat je af en toe eens vanuit China bericht over het audiolandschap daar. (Voor mij hoef je trouwens niet weg hoor :) maar ik meen dat je vertrek niet meer zo ver weg is).

Nederland kent tenslotte een lange traditie van emigratie en, net als de Chinezen trouwens, behoren Nederlanders tot de succesvolste emigranten (immigranten, hoe je het bekijkt) die er zijn. Dat moet toch moed geven bij het komende avontuur.

Sodejuu heeft voor mij de headphoneamp eens uit elkaar gehaald om te kijken naar de electrische veiligheid, Daarover waren in Duitsland nogal wat verontrustende berichten verschenen maar met de Ming Da was dat allemaal dik in orde.

Ik vermoed wel dat "de markt" onrustig gaat worden van deze globalisering. Maar het is onvermijdelijk en ook wel een beetje naief om te denken dat alles altijd maar bij het oude zal blijven.