luckystar Posted 14 februari 2007 Report Share Posted 14 februari 2007 's avonds als we nog naar TV willen zien dan moeten we het geluid heeeeeeel zacht zetten voor de kleine (klein appartement). Ik zat zo te denken om misschien 2 hoofdtelefoontjes aan te schaffen en die op de TV te hangen. Gaat dat uberhaupt? Ik zie dat er aan de TV wel veel uitgangen zijn (scart, dan nog Cinch). Maar kan je hieraan een hoofdtelefoon hangen en kan je dat geluid nog splitten? Het hoeft geen schitterende kwaliteit te zijn, maar een lange kabel (of verlengsnoer) is ook wel handig. Alle advies welkom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 17 februari 2007 Report Share Posted 17 februari 2007 's avonds als we nog naar TV willen zien dan moeten we het geluid heeeeeeel zacht zetten voor de kleine (klein appartement). Ik zat zo te denken om misschien 2 hoofdtelefoontjes aan te schaffen en die op de TV te hangen. Gaat dat uberhaupt? Ik zie dat er aan de TV wel veel uitgangen zijn (scart, dan nog Cinch). Maar kan je hieraan een hoofdtelefoon hangen en kan je dat geluid nog splitten? Het hoeft geen schitterende kwaliteit te zijn, maar een lange kabel (of verlengsnoer) is ook wel handig. Alle advies welkom Er zijn apparaten te koop die je kunt aansluiten op de tv en die dan weer draadloos communiceren met Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shibata Posted 18 februari 2007 Report Share Posted 18 februari 2007 Zo`n Kleine slaapt toch overal door heen? Die van ons deed dat tenminste wel, als die Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 18 februari 2007 Report Share Posted 18 februari 2007 ik heb 3 kids. geloof me kinderen worden wakker uit zichzelf en door zichzelf en niet door tv of radio. Tenzij het echt belachelijk hard staat natuurlijk. Als ik de kinderen op bed heb kiggen ga ik (mits de vrouw van huis is) steevast muziek luisteren. Volume bijna op een kwart open en ik heb een houten plafond waar hun dus net boven liggen. Geen probleem. Vaak vinden kinderen het ook wel prettig geluid te horen, dan denken ze dat papa enmama thuis zijn. Hoofdtelefoontjes zijn echt verrot voor je relatie denk ik. Het zal je eerste kind zijn zeker dat voorzichtige gaat wel over bij de tweede en zeker bij de derde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts