Manus Posted 21 januari 2003 Report Share Posted 21 januari 2003 Hi, Ik ben sinds een tijdje in het bezit van de Harman Kardon AVR5500 receiver, die ik gebruik in combinatie met de Harman Kardon DVD25. Helaas zit er geen phono-aansluiting op de receiver. Ik overweeg nu om en voorversterker aan te schaffen waar die mogelijkheid wel opzit. Het liefst een voorversterker die het geluid van de set nog wat opkrikt, ook al ben ik nu al zeer tevreden (ik had daarvoor namelijk en echte low budget set). Ik gebruik als surroundopstelling vier Mission 732 boxen, de Mission MC1 als center en de Yamaha SW-105 subwoofer. Als Speakerkabels heb ik Vandenhul Cleartrack (b-wire). Verder gebruik ik nog het Vandenhul Powerblock en de geodkoopste Vandenhul interlink (heb hier de naam even niet bij de hand). Mijn budget ligt tussen de 500 en 750 euro. Suggesties? Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Dynaco Posted 21 januari 2003 Report Share Posted 21 januari 2003 Beste Manus, Je kunt ook overwegen om een losse phonotrap te gebruiken,om eerst eens te beoordelen of het allemaal lekker loopt. Mvgr Mr.Dynaco Tube lovers like it hot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 21 januari 2003 Author Report Share Posted 21 januari 2003 Dankjewel, Heb je wat betreft de keuze van een losse phonotrap nog suggesties? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Dynaco Posted 21 januari 2003 Report Share Posted 21 januari 2003 Dit kun je zelf zo gek maken als je wilt, ikzelf gebruik de XLPS van MF,klein,instelbaar mm en mc en hij is redelijk geprijsd,ong 300 ,persoonlijk vind ik dit een leuk phonotrapje,maar ik ben heel erg onder de indruk van de Lucachek van benz. Deze is volgens mij een euro of 750,of nog duurder. Hoop dat je er wat mee kunt. Mr.Dynaco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 21 januari 2003 Author Report Share Posted 21 januari 2003 Zeker Mr.Dynadio, Daar kan ik wat mee. In die paar weken dat ik hier op het forum zit ben ik al heel wat wijzer geworden! Bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Dynaco Posted 21 januari 2003 Report Share Posted 21 januari 2003 Sorry, De lukaschek is 1475 euro oeps!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 21 januari 2003 Author Report Share Posted 21 januari 2003 Boven mijn budget, die is dus duidelijk te duur. Evengoed bedankt. Nog een vraag: die XLPS van MF, waar is die te koop? Ik kan daarover niets op internet vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 21 januari 2003 Author Report Share Posted 21 januari 2003 Bedankt Ome Henk, Maar zelfs tweedehands zit deze toch boven mijn budget, ook al is het maar 100 euro. Meer kan ik op dit moment niet missen. Ik heb de afgelopen weken al behoorlijk wat gespendeerd aan audio spulletjes. Ik ga in elk geval de tweedehandsrubriek effe goed uitpluizen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 21 januari 2003 Author Report Share Posted 21 januari 2003 Ziet er in elk geval fraai uit, Ome Henk. Ik ga mijn licht eens opsteken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 21 januari 2003 Author Report Share Posted 21 januari 2003 Dank je Ome Henk, Dat wordt eerst een hoop lezen en dan en hoop luisteren. Maar goed, dat lijkt mij ook de beste manier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts