Jump to content

Versterker voor bij Heco Vitas 500

MadEd
 Share

Recommended Posts

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en gelijk een vraag :P

Ik bezit een surround set (Mission m32i, Mission m3c1, Mission m30i) en als receiver een Panasonic sa xr-55, echter de Mission m32i kan ik nog niet kwijt. Standaards zijn vrij prijzig dus besloot ik op de gok een setje Heco Vitas 500 te kopen. Deze bevallen goed, echter ik heb het idee dat ik er met mijn Panasonic niet het beste uithaal. Niet zozeer omdat dit een surroundreceiver is (hij presteert ook zeer goed in stereo) maar meer omdat de combinatie Heco-Panasonic enigszins kil is en wat meer dynamiek en muzikaliteit kan gebruiken.

Aangezien ik student ben en een beperkt budget heb (laten we zeggen zo'n 250 euro) zoek ik een niet al te dure stereoversterker. Tweedehands mag. Nu weet ik van versterkers vrij weinig af, en ik weet niet welke merken goed "matchen" met deze speaker. Ik heb al wat op marktplaats rondgekeken en voor mijn budget vallen best leuke merken te halen ( Marantz, Arcam, Rotel) maar voor hetzelfde geld is het een mismatch op mijn set. Ik zoek dus een versterker die een iets muzikaler geluid kan bieden. Mijn cd-speler is overigens een Sony cdp-xe 570

Alvast bedankt!