bramdo Posted 24 januari 2007 Report Share Posted 24 januari 2007 Beste, Ik beschik over een Thule CD150B waarbij er twee problemen optreden: 1. soms aanvaardt de speler geen cd's die probleemloos in de dvd speler worden afgespeeld. 2. soms stopt de speler tijdens de weergave van een cd. De problemen treden vaak op bij nieuwere (lees 60 min +) compact discs. Aangezien deze speler past van lay out bij mijn versterkers, en het bovendien om een degelijk loopwerk gaat, zou ik het loopwerk willen varvangen. De fabrikant heeft mij verzekerd dat een philips cdm 12.4 loopwerk zonder modificaties het probleem kan oplossen. Hebben jullie hiermee ervaring en bestaan er van dit loopwerk misschien compatibele maar verbeterde versies? Bedankt, Bram Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 24 januari 2007 Report Share Posted 24 januari 2007 Beste Bramdo Met een beetje geluk heb ik nog een spicsplinternieuwe laserunit voor de speler daar ik ooit de verkeerde heb besteld. Die zou je voor een zacht prijsje kunnen overnemen... Vanavond zoek ik er even naar! De rest van het loopwerk zal MI gewoon ok moeten zijn! Groet, Merijn edit: Typo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porcino Posted 26 januari 2007 Report Share Posted 26 januari 2007 Hallo Bramdo, Inderdaad heb ik nog een CdM12.4 laserunit voor je. Indien je interesse hebt, PM mij dan even. Ik kan eea netjes verzorgt versturen, aankoopbon en dergelijke zijn aanwezig. Unit is gegarandeerd nieuw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bramdo Posted 28 januari 2007 Author Report Share Posted 28 januari 2007 Beste, heel vriendelijk maar ik heb een volledig nieuw transport met nieuwe laser gekregen dus dat probleem is reeds van de baan Nu op zoek naar hoe ik mijn speler kan upgraden. beste groet, Bramdo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts