audiofeliz Posted 2 januari 2007 Report Share Posted 2 januari 2007 Wie heeft er ervaring met de phono versterkers van Jasmine audio. Ze hebben een goede test gekregen in Music emotion, maar de info hiervan was heel summier. Er zijn diverse uitvoeringen. En ik zou graag jullie mening willen weten. groet, audiofeliz Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 2 januari 2007 Report Share Posted 2 januari 2007 Hoi Audiofeliz, welkom op dit forum! Zelf heb ik geen ervaring met Jasmine audio, maar altijd fijn om te weten als je advies hierover wil van anderen: Wat is je installatie? Met name: Welk element gebruik je en welke phonotrap zou het moeten gaan vervangen? Groet, azh Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofeliz Posted 2 januari 2007 Author Report Share Posted 2 januari 2007 Ik heb een VPI aries 3 draaitafel met JMW9 arm. Ik heb op dit moment een element van grado en wel reference platina ( geen wood). De phonotrap is graham slee amp1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
azh Posted 2 januari 2007 Report Share Posted 2 januari 2007 Manus, heb jij hier niets over te zeggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 2 januari 2007 Report Share Posted 2 januari 2007 Jazeker, ik heb zelf de ongemodde versie, de LP2.0. In combinatie met de Nottingham Horizon SE draaitafel en Benz Micro Glider L2 een prima combinatie. Zeer veel rust, schoon geluid. Met de upgrades moet dat allemaal nog een stukje mooier worden. Ik heb de LP3.0 (voorheen de LP2.0 SE) al een keer bij Sense of Music beluisterd. Wel op een ander set, kan dus niet goed vergelijken. Tjsa, wat kan ik er van zeggen? Als je meer wilt weten, zou ik hem gewoon uitproberen. Op een eerdere set heb ik toevallig ook een Graham Slee uitgeprobeerd. Die klonk feller, meer recht in het gezicht. Ik zelf geef de voorkeur aan het laid-back geluid van de Jasmine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts