alvinio Posted 25 december 2006 Report Share Posted 25 december 2006 ik ben van plan om de needle's te bouwen voor bij m'n pc ik heb hier al een buizenversterkertje staan dus leek me het een leuk idee om daar 2 needles bij te bouwen , in de electuur Diy special staat een goede uitleg om hem met verschillende units te bouwen ze gebruiken daar de Tangband W3-871S met een sperkring filter om de oplopende curve in het midden gebied wat te onderdrukken, nu wil ik de needle bouwen met het grote broertje van de W3-871S de W4-655SA die 1 inch groter is en qua wattage het nodige meer kan verdragen. kan ik dan het zelfde sperkring filter gebruiken? of heb ik dan anderre waardes nodig? zo ja welke? dit zijn de waardes en specs van de orginele W3-871S: Filter: spoel: 0.56 mh Cap : 6.8 uf weerstand : 6.8 ohm (hoeveel watt die moet zijn weet ik niet weet iemand dat?) dit zijn de specs van de W4655SA: Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvinio Posted 28 december 2006 Author Report Share Posted 28 december 2006 ik heb de antwoorden net zelf gevonden, ze heten dan cyburgs stick, groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts